ødelagt ringen min :( ;( NÅ m/bilde

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Hei ;) 

Jeg leverte inn forlovelsesringen min for og ta den ut ett hakk siden den var litt for trang ...
de hadde bare presset den ut siden den skulle bare ut 1 hakk 
men nå når jeg fikk den tilbake så er den HELT ødelagt.. Lite hull på begge sider av diamanten.. 
og store merker i ringen og ser ut som de rett og slett har slått på ringen med en hammer..

ringen er så pass skadet at jeg tviler på de klarer og fikse det uten og ødelegge den mer..
kjempe lei meg.. ringene kostet 7000 liksom..

noen som vet hva jeg har krav på ???
vil ikke ha en ødelagt forlovelses ring :((

Btw.. kjøpte ringen på nettet men leverte den inn på en gullsmed forettning

klaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!! høyt!!!!

klaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!! høyt!!!!

det skal jeg selvfølgelig gjøre men hva har jeg krav på liksom..
ringen er jo ødelagt..

krev at de enten fikser den helt (ta bilder av ringen før du leverer den inn)
eller at de erstatter den.

bildet vart veldig stort og uklart men vis dere ser der me diamanten er der hull og på siden er det helt bulkete. :(

opp

Aner ikke hva du har krav på. Men er rart dersom du ikke har krav på at de reparerer den eller erstatter den med en ny en, siden den er blitt såpass ødelagt. Jeg ville dratt tilbake dit jeg leverte den inn og vist dem hvor ødelagt den har blitt.

Om det ikke hjelper, ville jeg tatt kontakt med sjefen deres.

klag og om dem ikke erstatter så kontakter du tv2 hjelper deg/forbrukerombudet!!
Veldig vanskelig å se ut fra bildet da det er veldig ute av fokus.

prøvde og ta best mulig bilde men var ikke så lett.. enten reflekterte lyset eller så ble det for lite lys :P

Hvor i alle dager leverte du den inn? alle kan jo se og skjønne at det er totalt uakseptabelt å levere en så ødelagt ring!

Du har krav på å få den tilbake som den var når du leverte den inn, om det krever en ny ring så skal du ha det, enkelt og greit!

Hadde krevd rep eller at de smeltet om akkurat den ringen til en ny og med samme diamanten..ville ikke hatt en ny en for det er den jeg fikk av mannen min som er den jeg skal ha for alltid..ikke en ny fordi en dust ikke kan jobben sin.

Du betalte for en tjeneste og har rettigheter som ved absolutt alt annet kjøp/salg!!

MammaTilEmilie skrev:

i alle dager??? enhver normal person skjønner vel at man ikke strekker ringen der da.....makan!

vil helst ha samme ringen men klarer  de ikke og få den fin igjen vil jeg heller ha en ny for vil ikke gå med en "stygg" ring heller..
og begynner og tvile på att de er så veldig flinke der .. de har alltid vert kjempe flinke men nå begynner jeg og lure

Tror ikke jeg hadde tatt den i mot i utgangspunktet når den så sånn ut.

Så utrolig dårlig arbeide de har gjort!

Back
Topp