ødelagt ringen min :( ;( NÅ m/bilde

Den må du klage på!!

Selv om bildet var ganske uklart så ser jeg tydelig hvor bulkete den har blitt!! Det der bør de erstatte, ellers hadde jeg sagt klart i fra til dem at du kontakter tv2/forbrukerombudet! Det der er ikke en jobb de burde ha vært fornøyd med, de burde skjønt at det der kom til å bli en klagesak! Nei, dra tilbake i morgen du! 

Herregud, den er jo helt ødelagt?! Dra og klag, for sånn skal det ikke være!

Fy faen, det der er jævlig uetisk av den gullsmeden! ALLE vet at man ikke gjør sånt med diamantringer, herregud. Fatningen og lodding er jo åpenbart de svakeste punktene i en ring, og vil bli ødelagt av å bare bli strekt. Skal diamantringer legges ut, må steinen tas ut, den må sages opp i loddingen, og legge inn en bit, lodde på nytt, fatte stein på nytt.
Kan man ikke gjøre dette, sier man faktisk nei, det klarer jeg ikke, og sender vedkommende til en gullsmed man vet kan det.

Krev erstatning i form av penger, ikke ny ring fra han her. Det ringen kostet+det du betalte for reparasjonen. Bruk pengene hos noen andre og få laget en ny helt lik (ta gode bilder først, så de har noe å jobbe etter)

Jeg ville ikke stolt på denne gullsmeden. Vedkommende har tydligvis null yrkesstolthet som leverer ut noe slikt!
Hade det vært meg ville jeg enten laget ny på min bekostning eller bare gitt tilbake penger for hele ringen. Ødelegger man er man faktisk erstatningsansvarlig.

Vedder på at han ikke er utdannet på skolen min hvertfall, for det der med yrkesstolhet og hva man skal gjøre om man ødelegger noe, fokuserer vi veldig på hele tiden. ALDRI kan man sende ut noe sånt!
Dårlig rykte sprer seg raskt blandt gullsmeder og, forresten.
Hvem var det?

du skal ha krav på erstatning !

Herlighet! Går det an! Jeg hadde blitt kjempetrist:(
Klag! Håpr det ordner seg, og det vil jeg jo tro - alle kan jo se at det det ikke er holdbart!

får ikke levert den inn før på lørdag..
butikken ligger på Nordfjordeid og vi bor i Førde..

Ja det er svært dårlig arbeid..
håper de ikke er vanskelige siden jeg har kjøpt ringen på nettet og de som fikset og ødela den..

Sa de ingenting om skadene de har gjort når du hentet ringen? Kan jo ikke unngå å se det... Har du klaget? 

Trico skrev:
Sa de ingenting om skadene de har gjort når du hentet ringen? Kan jo ikke unngå å se det... Har du klaget? 

vet ikke.. var min mor som leverte den inn og hun som hentet den..
 jeg leverte den inn hos de for de har så gode referanser og har alltid vert kjempe flinke men mamma sa att de ikke nevte noe om ringen 

har ikke klaget ennå.. skal gå inn med den på Lørdag når vi skal til Nordfjordeid. tenkte det er bedre og gå inn personlig enn og ringe...

tenkte bare om de kunne bli vanskelige siden de ikke hørte noe ved henting og uka etter..?? Vet jo aldri..

Trico skrev:
tenkte bare om de kunne bli vanskelige siden de ikke hørte noe ved henting og uka etter..?? Vet jo aldri..

skulle kansje ringt de da ja.. får gjøre det og høre hva de sier 
det har jeg ikke tenkt på..

MammaTilEmilie skrev:
får ikke levert den inn før på lørdag..
butikken ligger på Nordfjordeid og vi bor i Førde..

Ja det er svært dårlig arbeid..
håper de ikke er vanskelige siden jeg har kjøpt ringen på nettet og de som fikset og ødela den..

Hvor du har kjøpt den spiller ingen rolle. De har tatt på seg oppdraget med å fikse på den, og har ødelagt den, dermed er de ansvarlige. Uansett, ikke gi deg.

ringte no og sa att den hadde sprekt rundt diamanten .. viste ikke ka utrykk jeg skulle bruke da fikk jeg "OI" 

så skulle komme inn med den på lørdag så da får vi bare se hva de svarer.. 
håper de er behjelpelige hvertfal ..

takk for gode råd jenter :)

Back
Topp