Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ene øye klistrer seg igjen.. Og er gult puss der.. Kjøpt saltvann men skal jeg vaske med saltvann eller dryppe det i øyet? Og når bør evt lege kontaktes?
Ja leste at noen bruker morsmelk så får prøve det er det bare ene øyet på din også?
Tok det lang tid før det ble bedre?
Var det sånn bare på morgenen eller kom det hele tiden? For her kommer det veldig fort igjen etter jeg har vasket.. Og ser han er blitt litt rød og sår ytterstEn uke ca. Er fortsatt litt, men ikke på langt nær så ille.
Var det sånn bare på morgenen eller kom det hele tiden? For her kommer det veldig fort igjen etter jeg har vasket.. Og ser han er blitt litt rød og sår ytterst
Et par dager.. Kjøpte saltvann i går, men vet ikke hvor ofte jeg kan bruke detSå ille var det ikke her. Som regel var det endel puss etter han hadde sovet. Hvor lenge har han hatt det?
Et par dager.. Kjøpte saltvann i går, men vet ikke hvor ofte jeg kan bruke det
Jeg måtte ta min minste til lege til slutt. Fikk øyedråper, måtte ha to ulike for det virket ikke. Lege sa det ikke holdt med saltvann og morsmelk når det er puss.Et par dager.. Kjøpte saltvann i går, men vet ikke hvor ofte jeg kan bruke det
Mulig det er en tårekanal som er i klem....?Min har fortsatt litt puss og det renner. Hun er 4 uker... Det tar jo aldri slutt. :/ Det er ikke så mye, men.