Øyenfargen din og barnet/ barna dine? :)

Faren til eldste har brune,faren til minste og, dem har ikke samme far, jeg har blågrå øyer. Eldste har brune som faren sin mens minste har brungrønne :)
 
♡Malin 14.06.2013♡
 
Både jeg og samboer har brune øyne, så det får nok vesla også. nå er de mørkegrå
 
Jeg har blå, pappa'n har blågrønne. Eldste har brune og minsta har blå :)
 
Jeg har brune og mannen har blå. Eldste har brune, midterste har grønne og det ser ut som minste får blå.
 
Jeg har alle øyendarger,tilogmed gul...! Når jeg var lita var jeg en av fem i norge som hadde øyne som skiftet farge uavhengig av lys:D Pappan har blåe. Lillemor har enda blåe så vi får se om de blir sånn:D

♡Malin 14.06.2013♡
Slike øyne har ei venninne av meg, veldig fasinerende:p


Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013❤
 
Jeg har blå, pappa'n har blågrønne. Eldste har brune og minsta har blå :)
Kan ungen få brune øyne når ingen av dere har det?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Kan ungen få brune øyne når ingen av dere har det?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
Det tenkte jeg på og ;) men kan jo hende noen andre i familien har det. Jeg og pappan og storebror var helt hvite i håret da vi var små. Storebror er det jo enda, men lillebror er helt svart i håret :p vi ble litt sjokka da jordmor sa "åh jeg ser masse svart håår" ;p men mødrene våres er veldig mørke i håret. Så det kommer nok derfra:)
 
Det tenkte jeg på og ;) men kan jo hende noen andre i familien har det. Jeg og pappan og storebror var helt hvite i håret da vi var små. Storebror er det jo enda, men lillebror er helt svart i håret :p vi ble litt sjokka da jordmor sa "åh jeg ser masse svart håår" ;p men mødrene våres er veldig mørke i håret. Så det kommer nok derfra:)
Det er vel mer komplisert enn vi lærte i naturfagen på videregående ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: S.
Slike øyne har ei venninne av meg, veldig fasinerende:p


Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013❤
Ja det kan se litt sprøtt ut:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Blå på hele gjengen :)


Jente født juni 08
Gutt født mai 13
 
Jeg = brune
Mannen = blå
Lillemor = har brune
Selv om de sier at det blir mere synlige når barnet har blitt ett år :rolleyes: men Jeg er sikker på at lille får brune også.
 
Alle har blå øyer. :)
 
Blå øyne på både storesøster, lillebror og oss foreldre :) Lillebror sine så ut som om det var litt brunskjær i men har nå blitt helt blå de også:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp