Øyenfargen din og barnet/ barna dine? :)

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg har brune, med grønnskjær . Begge mine gutter har blå etter pappan sin:)
 
Jeg har blå med grønnskjær, far har blå og lillegutt har blå :)
 
Jeg har blå med mørkere blå ring rundt. Pappan har grønne. Jentene har like som meg, men vesla sine kan jo fortsatt forandre seg. Hadde vært morro om ho fikk fars grønne, men blå er jo mere dominerende.
 
Jeg har semilyse grønn/blå øyne, samboer har mørke brune og begge barna har fått blå.

♡♥mor til to♥♡
 
Jeg har brune, bare kjedelige brune øyner. Vet ikke hvilken farge hun får, ene dagen har hun brun andre blå brun :p
 
Jeg har blå øyne og pappaen brune.
Eldste har store lyse blå øyne, mellomste har store brune øyne og minsten her har store mørke blå/brune øyne. Det skal bli spennende å se hvilken farge minsten tilslutt får.
 
Jeg har grønn-brune mens pappan til de 2 eldste har mørkebrune. Eldsejenta har samme farge som meg, grønne, med brunt innerst, men de var mørkeblå til hun var mye over 2 år:) Gutten min har mørkebrune som pappan :) Snuppa har foreløpig mørkeblå og pappan hennes har blå øyer, så blir spennende å se om de forblir blåe :) Da har jeg 3 barn med 3 forskjellige øyefarger :p
 
Gråblåoransje her :) pappaen har blå. Foreløpig blågrå på babyen, men har lest et sted at de ikke har fått sin endelige øyenfarge enda?
 
Alle fem har blå:)


Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013❤
 
Jeg har grå/grønn med litt brune flekker (fått etter min farmor) og samboeren helt grønne. Foreløpig set der ut til at vesla får blå.. lysere innerst med en mørk ring ytterst. Sånn er søskenbarna hennes også ;)
♡ Linn-Kristin ♡
 
Jeg har brune, mannen blå. Fifty-fifty sjanse på hva junior får. Foreløpig er de blå, men han er jo bare to mnd. Blir spennende å se:)
 
  • Liker
Reactions: S.
Jeg har brune, mannen har blå. Eldste har blå og det ser ut som lille får blå også.
 
Er SÅ mange som har sagt at det brune dominerer det blå. Men virker som det blå dominerer det brune :)
 
Jeg har alle øyendarger,tilogmed gul...! Når jeg var lita var jeg en av fem i norge som hadde øyne som skiftet farge uavhengig av lys:D Pappan har blåe. Lillemor har enda blåe så vi får se om de blir sånn:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Jeg er mørk, nærmest svart. Mannen knallblå. Lille har brunt innerst og grønnlig ytterst.. :)
 
Mine er gråblå, sambo sine er brungulgrønne og lillesnuppa sine ser ut til å helle mot brunaktig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp