Øyenfarge

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jeg har brune øyne, men nå ser det ut som at jeg får mitt tredje barn med blå. Dominant sa du?? :p

Jeg vet det ikke nødvendigvis trenger å vises enda hvilken farge de får, men de barna jeg kjenner som har fått brune har vært så tydelig mye mørkere fra veldig tidlig.
Hvilke farge har du og barnefar, og barna?
 
Jeg har blå, sambo har grønne med brunt i. Hans eldste datter (ikke min) har brune øyne og vår datter har grønne med brunt i som sin far. Spent på baby :)
 
Han har blå, jeg har blå, 3 åringen har blå å lillemann har blå (foreløpig hvertfall, men tviler på at det endres seg) :)
 
Jeg har brune, eksen har blå. Våre barn har brune. Dvs. Hun yngste har litt skiftende. Noen ganger ser de grå-grønne ut.

Samboeren min har grå/grønne. Babyen ser ut til å ha brune. De så litt blå ut først.
 
Last edited:
Jeg har blå, eksen har blå og begge våre felles barn har blå øyne.
Samboer og pappa til yngste har de nydeligste blå øyne og minstefrøken har naturlig nok også blå <3
 
Her har jeg brune og mannen har blå.
Vår eldste har blå øyne. Frøkna er jeg veldig usikker på! Øynene hennes er ihvertfall mye mørkere enn storebrors på samme alder. Men synes likevel det er "blåskjær".. Blir spennende å se ;)
Når er det egentlig man ser den endelige fargen? *husker ingenting fra sist*
 
Samboer har helt utrolig nydelige blå øyne. Jeg har grønne med litt gult i. Lillegutt har så langt like nydelig øyefarge som faren. Er så betatt <3
 
Jeg har brune øyne, men nå ser det ut som at jeg får mitt tredje barn med blå. Dominant sa du?? :p

Jeg vet det ikke nødvendigvis trenger å vises enda hvilken farge de får, men de barna jeg kjenner som har fått brune har vært så tydelig mye mørkere fra veldig tidlig.
Hvilke farge har du og barnefar, og barna?
Sønnen min hadde blå øyne til han var 8 mnd. Vips ble de brune :)
 
Sønnen min hadde blå øyne til han var 8 mnd. Vips ble de brune :)
Mine var klart blå til kr var nesten et år...
Vår eldste var egentlig aldri blå.
Mellomste var blå ganske lenge.
Yngste har ganske mørkeblå nå, helt fersk enda

Både jeg og mannen har brune, med innslag av litt grønn, i alle fall jeg. Begge de to store ungene har brune nå
 
Jeg har blå og mannen har brune. Lillemor har brune, og regner med at det ikke endrer seg :)
 
Jeg har grågrønne og samboeren har knallblå :) ser ut som begge våre får hans øyenfarge :)
 
Back
Topp