Øyenfarge på de små

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan ser øyenfargen deres ut nå i forhold til når de ble født? Hva tror dere det blir og hvor gammel er baby :D?
 
De har blitt mye lysere enn de var. Ser ut som de blir blå:)
 
Syns øyenfargen hans går fra blå til dyp mørk blå/grå. Straks 5 uker så blir spennende å se hvor dette ender :D
 
Her er de begynt å lysne litt fra mørk mørk blå.
Jeg har blå og pappen har grønne, men alle barna våres har fått blå. Så regner nok med at lillegutt får blå også.
 
Det ser ut til å bli blå her. De er helt lyse og ikke noe antydning til annen farge. Hun er 7 uker. Med storebror var de allerede begynt å bli litt brune på dette tidspunktet.. Litt gøy, siden jeg og hele min familie har brunt hår og brune øyner :)
 
Ser ut til at det blir brune her :)
Men da hun ble født var de blå-grå. Men det ser ut til at det blir brune øyne her :)
 
Han er jo bare 2,5 uke, men har mørkeblå, store øyne :) tror nok det blir fargen da det er lik både min og mormors farge!
 
Min er fem uker på tirsdag og han har mørkeblå øyner. Både pappaen og jeg har mørke brune så jeg vil tro de endrer seg etterhvert. Spesielt siden jeg er adoptert fra Asia og sikkert kan har mørke øyner i mine gener ;)
 
Han er 5 uker i morgen og har hatt veldig blå øyne hele tiden. Jeg har blå, frøkna har og blå (de har ikke samme far men hennes far har brune) og om jeg ikke husker feil har faren hans blå øyne så er stor mulighet for at de forblir blå.
 
Dyp blå farge her. Hun er 6 uker i dag. ;)
Jeg har grå-blå-grønne øyne med litt gult i, pappaen har blå øyne, storesøster grå med gult og mellomste blå-grå. Det blir spennende å se hva minste ender opp med. ;)
 
8 uker, og de er blå. Men mye lysere enn ved starten. Jeg har blågrønne og far brune og litt grønt i. Tror de kommer til å være blå :)
 
Var mørkeblå, er nå ganske lyseblå, 8 uker. Jeg har lyseblågrønne og pappan har lyseblå.
 
Blir blå, siden både far og meg har det. Nå har de lysnet ganske mye siden fødsel, hun er åtte uker. Håper hun får samme farge og form som storesøster. Hun har store knallblå øyne, og høster komplementer flere ganger til dagen :)
 
Han er 10 uker og har veldig blå øyne. Far har blå og jeg har grønne. Håper jo han kunne fått grønne øyne, men tror han får blå etter pappan sin også. Men kan jo drømme i ca 7 mnd til
 
Back
Topp