Østfoldjuli2012mammaer se hit. :)

Et treff etter ordinær ul hadde vært spennende :)
 


Tina_81 skrev:
Et treff etter ordinær ul hadde vært spennende :)


Jeg er med :)

Jeg har ordinær UL i slutten av januar, men noen av dere har kanskje senere, i februar eller mars?
 
Hei! 
Jeg er 25 år, bor i Fredrikstad og har ei jente født i juli 2009 fra før. vi hadde barseltreff med forrige gruppa og det var suuuperkoselig :) Så jeg er med! :)
 
Skal til legen 11 januar på første ordinære svangerskapskontroll, er da 13 uker.
Så får sikkert vite ordinær ul etter det :)
 
Har vært på 1. svangerskapskontroll idag, så da er jeg også klar for å "oute" meg ;) Er fra Fredrikstad (Rolvsøy), 29 år og venter nr. 1 den 28. juli :)
 


frkfräken skrev:
Har vært på 1. svangerskapskontroll idag, så da er jeg også klar for å "oute" meg ;) Er fra Fredrikstad (Rolvsøy), 29 år og venter nr. 1 den 28. juli :)


Er ikke fra Rolvsøy, men bor der nå ;) blir 31 i mars og har venter nr. 1 den 24. juli :)
 
Morsomt; kommende klassekamerater ;)
 
Da har jeg også fått time til UL, 9. februar, så innen mars en gang har vel hele juligjengen vært på UL..? 

Hva med treff i mars? :)
 


Fru_Andersen skrev:
Da har jeg også fått time til UL, 9. februar, så innen mars en gang har vel hele juligjengen vært på UL..? 

Hva med treff i mars? :)



Høres bra ut :)
 
Fått time til ordinær UL 27. februar, så mars passer jo fint :)
 
skulle vi kanskje begynt å tenke på et treff i mars da?

forslag til hvor? vi er vel damer fra moss, rygge, halden, sarpsborg og fredrikstad her såvidt jeg kan se :)
 
hei, sniker fra aug forumet. =)

Jeg bor i fredrikstad sentrum. Har termin 10-12 aug.

Er snart 30 år og har ei prinsesse som er født nov 2009.

Jobber litt for Adecco men det er lite arb å få. Har en helgejobb inne i Oslo. Er der hver helg. 



 
blir også gjerne med... er 33 år fra moss med termin i mai....
har fra før to jenter på 12 og 7 år....

har en sånn tråd gående på min side også og fikk tips om at flere fra forum barnimagen skal møtes på mors cafe torsdag 16.2 kl 14.

da er vi hvertfall mange som møter opp::)))
 
Kan kanskje ta den byen som vi er flest fra?
 
Hei;) Jeg er 25 år fra Moss. Forløpig termin i slutten av juli. Skal på ultralyd 27 februar. Jeg blir veldig gjerne med på ett treff etter alle her vært på ultralyd. ;)
 
Back
Topp