Østfoldjuli2012mammaer se hit. :)

Sympatia

Forelsket i forumet
Hadde vært koselig å bli kjent med noen fra mitt eget fylke, så kan vi jo kanskje treffes før og etter fødsel. Fortell hvor du er fra, gjerne din egen alder. Barn fra før, gjerne når de er født. Og si gjerne hva du ønsker av en slik barselgruppe på nett her for Østfoldjuli2012mammaer....
 
Jeg er 28 år, jobber og bor i Rygge. Har en gutt fra før som er født i juli 09. Ønsker om en slik gruppe er å treffes på kafé eller hjemme hos noen før fødsel. Og når de blir født det samme, samt kanskje badeland og lekeland. Jeg har også lyst på sladrevenn fra Østfold.
 
Hei ! Jeg er 30 år og bor på Rolvsøy (Fredrikstad)
Har ingen barn fra før, men en valp på snart 3 mnd.
Jeg kunne tenkte meg å være med på barselgruppe å bli kjent med mødre fra samme sted med jevnaldrende barn. Kanskje dele erfaringer og bare sladre litt ;)

Bra initiativ :)
 
hei, jeg vil også! :)
bor i rygge og er 26 år, jobber i oslo, har en jente født i februar 2010. blir gjerne med på barseltreff både før og etter fødsel, det er kjempekos :) vi hadde det samme opplegget i mitt forrige terminforum, og noen av oss har fortsatt kontakt, så det kan anbefales! ;)
 
Dette høres spennende ut!
Jeg er 19år og bor i sarpsborg. Har ei jente som er født i desember 2009 fra før av.
Hadde vært kjempe koselig å møte andre som bor her, å også ksal ha barn i juli. Å hadde også vært gøy med en sladrevenn fra samme sted ;) hvem vet, kanskje vi ses på sykehuset i juli ?
 
25 år, bor like utenfor Moss, jobber i Oslo. Ingen barn fra før av:)
 
da er vi iallefall 5! :) er det ingen fler fra østfold her da?
 
Joo vi er ihvertfall en til trur jeg :-) Kanskje det kommer flere når de runder 12uker også :)
 
Det kommer sikkert flere til etterhvert :) Det er jo fortsatt veldig tidlig for mange, og en usikker peiode, så det er nok flere som er litt mer reserverte :)
Får håpe vi blir en god gjeng til slutt :)
 
Jeg er i fra Moss. Jeg er 26 år og har en gutt som er født i 2009. Har litt småblødninger, men har hatt det i over to uker og sett to ganger at alt er bra, men velger å ikke slippe jubelen løs før det har gått 12 uker.

Så håper vi kan snakkes mer etterhvert. :)
 
Hei dere Østfoldmammaer :-)

Nå BOR jeg ikke i Østfold nå, men i København, men re fra Halden, så er jo en Østfoldmamma da min familie og venner bor der, og jeg er der MYE for å si det mildt.

Jeg har en datter som ble 2 år i dag faktisk !!! :) Og fra forumet desembr2009 så var jeg med på noen treff med Østfolddamer.. :-)

Eller er jeg en 26 år gamel student sammen med en 30 år gammel student :-D Vi går begge på Universitetet her i københavn, og trives VELDIG som studerende og foreldre, mere frihet :)
 
Hei. Jeg er 26 år fra Fredrikstad. Har en datter som er født i juni 2010. Hadde vært veldig koselig med en slik gruppe. Vi hadde en slik gruppe eller har en slik gruppe fra juni 2010 forumet og vi treffes enda en gang i blandt. og snakker ofte med de..
 
Hei! Jente på 23 år. Bor og jobber i Halden :-) Har en liten jente på 2 år fra før av.. Vært koselig å treffes :-)
 
Hei! Jeg er 26 år og kommer fra moss. har en liten jente født juni 2010
 
nå begynenr vi jo å bli ganske mange, så bra :)
 
Skulle vi laget en presentasjontråd for østfoldmammaene etterhvert?
 
Hvor mange østfoldinger har vi blitt nå?
 
Hei!
Jeg er 26 år, bor i Sarpsborg. Har ei datter som akkurat har blitt 6 år. Var på gravid- og babytreff med henne og det er en genial måte å møte andre på, så jeg er med!!
 
Kanskje vi kunne fått til et treff etter alle har vært på ordinær ul?
Hadde vært kjempe koselig, selvom jeg føler meg som en drittunge iforhold til dere som er godt i i 20årene å oppover :P
 
Back
Topp