Østfold-mammaer?

kattungen

Glad i forumet
Hei alle Østfold-mammaer! Håper det er noen av dere her ;)

Vi flytter til Moss om en måned og vet ingenting om stedet eller byen, så det hadde vært koselig å bli kjent med noen som skal ha baby samtidig som meg :)
 
Heeei :)
Er ikke veldig kjent i Moss, selv om jeg bor i Råde da men er jo ihvertfall ikke så langt unna ;)
Trener Taekwondo i Moss da :)

Termin 18.juli, og blir vel å føde på Fr.stad sykehus.
Kanskje vi kan vagge sammen etterhvert :)

Dette blir vårt første nurk :D
 
Jeg tenker å søke fødeplass på Ullevål, fødte der sist, og var veldig fornøyd. Trenger litt ekstra oppfølging i svangerskapet på grunn av anemi, navlebrokk og en kronisk sykdom, så det er litt viktig at jeg føler meg ivaretatt der jeg har fødeplass :p Eneste kjipe er at det er langt for pappaen og storesøsteren å komme på besøk.
 
Jeg tenker å søke fødeplass på Ullevål, fødte der sist, og var veldig fornøyd. Trenger litt ekstra oppfølging i svangerskapet på grunn av anemi, navlebrokk og en kronisk sykdom, så det er litt viktig at jeg føler meg ivaretatt der jeg har fødeplass :p Eneste kjipe er at det er langt for pappaen og storesøsteren å komme på besøk.

Huff ja, da er det viktig da :)
Men det er ikke såå langt fra moss da, så de klarer nok den turen ;)
 
Vi har heldigvis besteforeldre rett ved Ullevål, så det skal nok gå fint ;) Sist ble jeg satt igang 38+5, og regner igrunnen med det samme denne gangen, men hvis ting starter av seg selv er det bare å levere storesøster et sted langs veien :)
 
Tror du det kommer flere hit etterhvert? :)
 
Jeg håper det. Vet om i alle fall en, som ikke vil oute seg ennå ;)
 
Får satse på det blir et par til. Hadde vært gøy å kunne møtes etterhvert og da, med babymagene :) hehe
 
Back
Topp