Vestby er ikke langt unna, samboeren jobber der faktiskJeg bor i VestbyIkke veldig langt unna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vestby er ikke langt unna, samboeren jobber der faktiskJeg bor i VestbyIkke veldig langt unna
![]()
OkJeg er 26, blir 27 i november![]()
Har du november eller desembertermin?![]()
Okjeg er 31, og har termin i slutten av november
min første..
5 dager før min termin daJeg har 22.nov, men skal ha planlagt sectio. Er vår andreHvor i Vestby bor du?
![]()
Bedre sent enn aldri daOi her har jeg glemt å svareLenge siden dette jo
![]()
Hehe, må du bare innrømme. Syns ikke Halden er noe bra jeg så, selv om jeg er derfraSavner aldri Halden som by, bare selve huset jeg er oppvokst i og område rundt der. Venner og familie selvsagt.
Koselig nede ved havna da og torget![]()
5 dager før min termin dajeg bor 4 min unna sentrum, enn du?
Bedre sent enn aldri da![]()
Jada, det er veldig koselig her og! Absolutt! Men vil aldri føles helt som hjemme uansett da!
Rygge flyplass ja. Der har vi reist fra og landet mye. Utrolig teit at ikke Bergen flyr dit mer.Ikke langt fra meg som bor ved rygge fly ✈ da
Jeg er fra Rygge (bor i Moss nå da). Termin i midten av desember.Ikke langt fra meg som bor ved rygge fly ✈ da
Rygge flyplass ja. Der har vi reist fra og landet mye. Utrolig teit at ikke Bergen flyr dit mer.
Ja, den blir jo det da. Må først til Oslo liksom. Kjedelige greier.Ja skulle ønske de fortsatt hadde den ruta! Har masse familie i Bergen og på Askøy, nå er reiseveien blitt mye lenger på en måte ☺
Hehe, jeg har glemt av hele butikken jegNei, det skjønner jeg jo![]()
Du vet den barnebutikken vi har snakket om. Trodde den het engledryss, men er visst småtroll![]()
hehe ja. Kom plutselig på detHehe, jeg har glemt av hele butikken jegåja, Småtroll ja
Den hadde de der jeg bodde før også, fin butikk
![]()
Er den i Bergen og?hehe ja. Kom plutselig på det![]()
Mye fint ja![]()
Ikke som jeg vet neiEr den i Bergen og?