Østfold anyone?

Jeg er 26, blir 27 i november :-)

Har du november eller desembertermin? :-)

Oi her har jeg glemt å svare:P Lenge siden dette jo:P

Hehe, må du bare innrømme. Syns ikke Halden er noe bra jeg så, selv om jeg er derfra;) Savner aldri Halden som by, bare selve huset jeg er oppvokst i og område rundt der. Venner og familie selvsagt.

Koselig nede ved havna da og torget:)
Bedre sent enn aldri da:D ;)
Jada, det er veldig koselig her og! Absolutt! Men vil aldri føles helt som hjemme uansett da!

Bedre sent enn aldri da:D ;)
Jada, det er veldig koselig her og! Absolutt! Men vil aldri føles helt som hjemme uansett da!

Nei, det skjønner jeg jo:)

Du vet den barnebutikken vi har snakket om. Trodde den het engledryss, men er visst småtroll:)

Rygge flyplass ja. Der har vi reist fra og landet mye. Utrolig teit at ikke Bergen flyr dit mer.

Ja skulle ønske de fortsatt hadde den ruta! Har masse familie i Bergen og på Askøy, nå er reiseveien blitt mye lenger på en måte ☺

Ja skulle ønske de fortsatt hadde den ruta! Har masse familie i Bergen og på Askøy, nå er reiseveien blitt mye lenger på en måte ☺
Ja, den blir jo det da. Må først til Oslo liksom. Kjedelige greier.

Nei, det skjønner jeg jo:)

Du vet den barnebutikken vi har snakket om. Trodde den het engledryss, men er visst småtroll:)
Hehe, jeg har glemt av hele butikken jeg:D åja, Småtroll ja:) Den hadde de der jeg bodde før også, fin butikk:)

Back
Topp