Østfold anyone?

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Er det sånn at vi bare er 2 stk fra Østfold i november gruppa? Ser det er i overtall mange fra Stavanger området. Så derfor lurte jeg på om det var flere østfoldinger her :-)

Jeg bor i Akershus, men ikke så langt unna grensa til Østfold

Hehe, havna her pga mannen:) opprinnelig nordfra, men vi bestemte oss for å flytte ned når lille mann var 4 år:) Hadde mye mer familie her nede + at han hadde sikker jobb her så :)

Aha,skjønner:)
Odelsjente fra Halden her:P
Flytta fra byen i 2007.

Ingen vurderinger om å flytte tilbake?

Nææh, ikke så lett med en bergenser det:P Savner heller ikke byen altså, kun venner og familie. Og selvsagt gården jeg er oppvokst på. Mannen måtte i tillegg pendlet inn til osloområdet med jobben sin.

Nææh, ikke så lett med en bergenser det:p Savner heller ikke byen altså, kun venner og familie. Og selvsagt gården jeg er oppvokst på. Mannen måtte i tillegg pendlet inn til osloområdet med jobben sin.
Ok, nei da skjønner jeg! Er vel bra å bo i Bergen tenker jeg:) Må innrømme jeg ikke synes Halden er verdens beste plass, og savner en del hjem til nord:) Men blir nok værende her. Er jo en veldig koselig plass, på mange måter da! Sjarmerende folk :P

Sniker fra desembergruppa. Bor i Moss. Her settes det jo ikke oppbarselgrupper lengre, så hadde vært moro å kommet i kontakt med andre her fra området som har termin i november/desember/januar. Har selv termin i midten av desember.

Ok, nei da skjønner jeg! Er vel bra å bo i Bergen tenker jeg:) Må innrømme jeg ikke synes Halden er verdens beste plass, og savner en del hjem til nord:) Men blir nok værende her. Er jo en veldig koselig plass, på mange måter da! Sjarmerende folk :p

Oi her har jeg glemt å svare:P Lenge siden dette jo:P

Hehe, må du bare innrømme. Syns ikke Halden er noe bra jeg så, selv om jeg er derfra;) Savner aldri Halden som by, bare selve huset jeg er oppvokst i og område rundt der. Venner og familie selvsagt.

Koselig nede ved havna da og torget:)

Sniker fra desembergruppa. Bor i Moss. Her settes det jo ikke oppbarselgrupper lengre, så hadde vært moro å kommet i kontakt med andre her fra området som har termin i november/desember/januar. Har selv termin i midten av desember.

Jeg bor i Vestby :) Ikke veldig langt unna :)

Back
Topp