Inlovewiththedream<3
Forelsket i forumet
Er det sånn at vi bare er 2 stk fra Østfold i november gruppa? Ser det er i overtall mange fra Stavanger området. Så derfor lurte jeg på om det var flere østfoldinger her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor i halden![]()
Jeg og!Bor i halden![]()
Haldenser?Eller bare havna der
?
Hehe, havna her pga mannenopprinnelig nordfra, men vi bestemte oss for å flytte ned når lille mann var 4 år
Hadde mye mer familie her nede + at han hadde sikker jobb her så
![]()
Jeg og!![]()
Morsomt at det er flere fra Halden herEr du fra Halden og?
Jeg er opprinnelig haldenser nemlig![]()
Oh yess! Men jeg bor der ikke lenger daMorsomt at det er flere fra Halden her![]()
Aha,skjønner
Odelsjente fra Halden her
Flytta fra byen i 2007.
Aha,skjønner
Odelsjente fra Halden her
Flytta fra byen i 2007.
Åja!og så endte du opp i Bergen, var det ikke? Kjærligheten som drev deg og eller?
Åja!og så endte du opp i Bergen, var det ikke? Kjærligheten som drev deg og eller?
Hehe, nå så jeg jo at du har skrevet det i innlegget over![]()
Ingen vurderinger om å flytte tilbake?Hihi ja. Eller først og fremst flytta jeg til Bergen pga. studier da..men så traff jeg mr.right og da ble jeg værende gitt![]()
Ingen vurderinger om å flytte tilbake?
Ok, nei da skjønner jeg! Er vel bra å bo i Bergen tenker jegNææh, ikke så lett med en bergenser detSavner heller ikke byen altså, kun venner og familie. Og selvsagt gården jeg er oppvokst på. Mannen måtte i tillegg pendlet inn til osloområdet med jobben sin.
Ok, nei da skjønner jeg! Er vel bra å bo i Bergen tenker jegMå innrømme jeg ikke synes Halden er verdens beste plass, og savner en del hjem til nord
Men blir nok værende her. Er jo en veldig koselig plass, på mange måter da! Sjarmerende folk
![]()
Sniker fra desembergruppa. Bor i Moss. Her settes det jo ikke oppbarselgrupper lengre, så hadde vært moro å kommet i kontakt med andre her fra området som har termin i november/desember/januar. Har selv termin i midten av desember.