Øreverk

Det var jo det som var anbefalt den gangen, så ikke så rart. Men går man til en lege i dag, så tviler jeg på at dette blir anbefalt (alltids noen kanskje)
Fastleger kanskje men ingen spesialister vi har vært hos og det begynner å bli en del for å si det sånn
 
Fastleger kanskje men ingen spesialister vi har vært hos og det begynner å bli en del for å si det sånn
Ja, er nok noen av dem. Min/våres sa det uten at jeg nevnte det første gangen jeg var hos ho pga ørene husker jeg. Måtte ikke finne på det. Samme sier spesialisten jeg går til.
 
Var flere grunner og så lenge eksperter ikke anbefaler det så unngår vi det enkelt og greit ,
Neinei, det er greit nok :) man følger det man får anbefalt :) bare lurte på hvorfor. Ser den at man kanskje ikke burde dryppe i ørene, men ikke helt hvorfor man ikke kan legge inn i fuktet dott :happy:
 
Fastleger kanskje men ingen spesialister vi har vært hos og det begynner å bli en del for å si det sånn
Fastlegene sliter jeg med å stole på. Lillegutt her fikk sopp i lyskene. Med frøkna ble jeg anbefalt av gamle fastlegen å smøre med canesten, mens på fb var det ei som sa at det måtte man for all del ikke smøre med (fått beskjed av en ekspert). Men da jeg var med minsten til den nye fastlegen nå så spurte jeg om det,og var ikke noe problem å smøre med canesten. Grunnen til at de heller anbefalte daktacort var fordi det er litt kortison (eller noe) i den som tok soppen fortere. Hva skal man stole på? :wacky:
 
Man skal ikke putte noe inn i øret! Det kan føre til forværring og at man må full pakke med penicillin. Paracet og Ibux funker.
 
Back
Topp