Ønsket om et barn til...

Med førstemann ble jeg målt til litt 1 dag kortere i uke 7 og 3 dager lenger i uke 11.

Denne gangen ble jeg målt til 1 dag lenger i uke 7 og 3 dager lenger i uke 11. Begge er ivf bebiser :) tror ikke de klarer å få HELT nøyaktige mål uansett!
Det er nok helt sant. Men hvilken termin går de ut i fra? Den via ivf, eller den via målinger på ultralyd? Håper alt står bra til med deg:happy:❤️
 
Det er nok helt sant. Men hvilken termin går de ut i fra? Den via ivf, eller den via målinger på ultralyd? Håper alt står bra til med deg:happy:❤️

IVF-termin i første svangerskap i allefall, og IVF termin til nå men har ikke vært på OUL enda så får se :) takk det samme :)❤️
 
Hvordan går det med deg? :):Heartred
Hei! Så fint at du spør❤️ Har vært litt fraværende her. Er 13+4 i dag, og alt ser foreløpig fint ut. Fortsatt mye bekymringer og litt dårlig form på kvelder og ettermiddager. Men jubler for hver dag som går og vi er nærmere målet❤️ Hvordan går det med deg?:)
 
Hei! Så fint at du spør❤️ Har vært litt fraværende her. Er 13+4 i dag, og alt ser foreløpig fint ut. Fortsatt mye bekymringer og litt dårlig form på kvelder og ettermiddager. Men jubler for hver dag som går og vi er nærmere målet❤️ Hvordan går det med deg?:)
Så herlig å komme seg over den magiske grensen på 12 uker da, det er jo kjempebra! :Heartred
Ja, de bekymringene kan man bli sliten av!
Skal se tiden går raskere nå når du har passert de 12 ukene som kan være veldig seige, har vært sånn til meg i hvertfall :)
Her går det veldig bra, sliter litt med det samme som deg, kan bli dårlig på ettermiddag og spesielt kvelden. Er en del kvalm pga halsbrann. Men ellers er formen overraskende bra synes jeg :) er 31 uker på lørdag, så trøster meg litt med at det straks er siste innspurt!
Håper formen din kommer seg litt etter hvert :Heartred
 
Så herlig å komme seg over den magiske grensen på 12 uker da, det er jo kjempebra! :Heartred
Ja, de bekymringene kan man bli sliten av!
Skal se tiden går raskere nå når du har passert de 12 ukene som kan være veldig seige, har vært sånn til meg i hvertfall :)
Her går det veldig bra, sliter litt med det samme som deg, kan bli dårlig på ettermiddag og spesielt kvelden. Er en del kvalm pga halsbrann. Men ellers er formen overraskende bra synes jeg :) er 31 uker på lørdag, så trøster meg litt med at det straks er siste innspurt!
Håper formen din kommer seg litt etter hvert :Heartred
Ja, håper tiden begynner å gå litt fortere snart:) Er sykemeldt nå, men planen er å starte på jobb igjen gradvis om et par uker. Veldig spent på det! Er du i jobb for tiden? Du nærmer deg jo virkelig målet nå:happy:❤️
 
Ja, håper tiden begynner å gå litt fortere snart:) Er sykemeldt nå, men planen er å starte på jobb igjen gradvis om et par uker. Veldig spent på det! Er du i jobb for tiden? Du nærmer deg jo virkelig målet nå:happy:❤️
Greit å kjenne litt på hva kroppen trenger :Heartred
Jeg har ikke vært på jobb på lenge, startet med at jeg og alle mine kollegaer ble permittert like før forrige mammaperm var ferdig, men nå er jeg sykemeldt da. Jobber i hotellbransjen, så har vært ekstra utsatt i disse coronatider.
Så gleder meg litt ekstra til å komme i gang igjen etter neste mammaperm nå for å være ærlig :)
Merker at det å være kun husmor og mamma ikke er for meg i lengden, selv om det er koselig også såklart :)
 
Greit å kjenne litt på hva kroppen trenger :Heartred
Jeg har ikke vært på jobb på lenge, startet med at jeg og alle mine kollegaer ble permittert like før forrige mammaperm var ferdig, men nå er jeg sykemeldt da. Jobber i hotellbransjen, så har vært ekstra utsatt i disse coronatider.
Så gleder meg litt ekstra til å komme i gang igjen etter neste mammaperm nå for å være ærlig :)
Merker at det å være kun husmor og mamma ikke er for meg i lengden, selv om det er koselig også såklart :)
Ja, da har du vært hjemme en stund. Ikke så lett i disse tider, spesielt i utsatte yrker. Er lærer selv, så da er liksom jobben ganske trygg. Men veldig travel også, så her har det vært godt å slappe av hjemme når formen ikke er helt god.
Masse lykke til de siste ukene med innspurten! Heldig som nærmer deg målet❤️
 
19+6
Straks hallveis! I går fikk vi se en nydelig, frisk og aktiv lillebror på ultralyd❤️

Fysisk er formen mye bedre. Kun litt trøtt og det kan hende jeg blir litt uggen og svimmel. Men ikke ofte.
Psykisk har denne graviditeten vært vanskelig. Med flere år som prøvere og mistet 2 ganger, så har bekymringene tatt helt overhånd. Hadde blødninger også i dette svangerskapet, men det gav seg i uke 10. Prøver å roe meg med at alle odds tilsier at det skal gå bra. Ikke alltid så lett. Stoler ikke helt på min egen kropp...:sorry:

De siste dagene har jeg følt meg litt «annerledes» nedentil. I skjeden liksom... Så da blir jeg plutselig redd både livmorhalssvikt og vannavgang:( Men vet jo at det mest sannsynlig ikke betyr det.. Alt man skal måtte bekymre seg for:oops:

Lillebror er også veldig livlig. Har kjent spark siden uke 15. Mannen kunne kjenne utenpå i uke 17, og det kan synes bare ved å se på magen når han sparker:hilarious: Noen ganger sparker han nedover så det nesten kjennes ut som han kommer ut! Ganske ubehagelig - liker best magespark:p

Kynnere fikk jeg også tidlig denne gang! Startet i uke 15. Synes
det var tidlig, men har forstått at det kan være mer vanlig når man er andregangs...
 
Last edited:
Back
Topp