Ønsket om å få bli mamma til to

Det gjør jeg også. Hadde lurt selv [emoji6]

Og jeg mistenker at det er mange som oss, hehe :joyful: Utrolig hvor "rar" man blir med en gang man bestemmer seg for å bli en "prøver" :joyful: må jo le litt av meg selv. Jaja, da blir det fullt fokus på trening og kosthold denne pp så jeg kan komme inn i en god rytme. For hvis jeg er så heldig å få være gravid en gang til så har jeg virkelig ikke lyst til å ta så dårlig vare på meg selv som jeg gjorde forrige svangerskap. Så i kveld gikk jeg i gang med et treningsopplegg for hjemmetrening som jeg fant på bloggen til Funkygine (synes hun er utrolig kul).. MEN (og det er et stort MEN også) jeg er miiiiiiilevis unna å gjennomføre øvelsene like lett og grasiøst som hun :joyful::rolleyes: men, det understreker bare behovet for å ta seg selv i nakken og bevege seg pluss at det hjelper på menssmertene som bestemte seg for å være ekstra vonde denne perioden :arghh:
 
Så koselig at du vil følge meg! Vi er jo nesten på samme sted i prøvinga vi da, så gøy :) Tviler på at det blir noe spire pp2 for mannen er bortreist på jobb så og si hele måneden.. men vi få satse på at pp3 blir en knallsuksess ;) masse lykke til til det også!
Ja sant, så det blir spennende fremover, krysser fingerene for at en spire sitter snart i oss begge! :joyful:
Da blir det ikke så lett nei, da får dere statse alt i pp3 ja :D
 
Og jeg mistenker at det er mange som oss, hehe :joyful: Utrolig hvor "rar" man blir med en gang man bestemmer seg for å bli en "prøver" :joyful: må jo le litt av meg selv. Jaja, da blir det fullt fokus på trening og kosthold denne pp så jeg kan komme inn i en god rytme. For hvis jeg er så heldig å få være gravid en gang til så har jeg virkelig ikke lyst til å ta så dårlig vare på meg selv som jeg gjorde forrige svangerskap. Så i kveld gikk jeg i gang med et treningsopplegg for hjemmetrening som jeg fant på bloggen til Funkygine (synes hun er utrolig kul).. MEN (og det er et stort MEN også) jeg er miiiiiiilevis unna å gjennomføre øvelsene like lett og grasiøst som hun :joyful::rolleyes: men, det understreker bare behovet for å ta seg selv i nakken og bevege seg pluss at det hjelper på menssmertene som bestemte seg for å være ekstra vonde denne perioden :arghh:
Ja det er utrolig mye man begynner å tenke på og kjenne etter [emoji16] du er flink, godt å få noe annet og tenke på også [emoji16]
 
Skjer ikke mye spennende her i huset... på syklusdag 3 i pp2. Tanta er her med alt det medfører av søtsug og menssmerter. Sikker på at det ikke blir noe spire denne pp ettersom mannen er borte til etter EL. Så da har jeg funnet noe annet å fokusere på - slektsforskning. Veldig spennende!

Om nøyaktig en uke fyller beste gutten i verden hele 2år! Hvor blir alle dagene av?
 
Skjer ikke mye spennende her i huset... på syklusdag 3 i pp2. Tanta er her med alt det medfører av søtsug og menssmerter. Sikker på at det ikke blir noe spire denne pp ettersom mannen er borte til etter EL. Så da har jeg funnet noe annet å fokusere på - slektsforskning. Veldig spennende!

Om nøyaktig en uke fyller beste gutten i verden hele 2år! Hvor blir alle dagene av?
Kjenner meg så godt igjen 2 gang på ei uke jeg bare må innom butikken å ha litt godis, ikke likt meg [emoji23][emoji23] Gratulerer så mye med 2 åringen [emoji7][emoji8]
 
Kjenner meg så godt igjen 2 gang på ei uke jeg bare må innom butikken å ha litt godis, ikke likt meg [emoji23][emoji23] Gratulerer så mye med 2 åringen [emoji7][emoji8]

Takk :) Han blir så stor så fort, for øyeblikket er vi midt i hans første "natt i naturen". Vi sover (han sover, jeg våknet og holdt på å tisse i buksa fordi det kom et skrikende rådyr fordi :wideyed:). Godterisuget har ikke gitt seg enda men jeg glemte (!) å kjøpe lørdagsgodterier så dette har vært en laaaaang helg på hytta så langt, hehe! Fortsatt god helg ;)
 
[emoji23][emoji23][emoji23] Gurimalla ja da blir det en lang helg [emoji23][emoji23][emoji23] snart mandag nå... Løpe i butikken kniiis
 
[emoji23][emoji23][emoji23] Gurimalla ja da blir det en lang helg [emoji23][emoji23][emoji23] snart mandag nå... Løpe i butikken kniiis

Hehe :) hadde jeg ikke bodd så langt unna butikken, og hadde jeg ikke vært alene hjemme med junior som sover så hadde jeg tatt en tur på butikken for leeeenge side #lystpågodteri:rolleyes: Vel, så for ikke å sitte stille og kjenne på frustrasjonen over ikke å ha noe godt godteri i hus så ble det både klesvask og trappevask :)
 
Kjenner at denne andre pp engasjerer meg svært lite... sikkert fordi mannen er bortreist og det er null sjans for at det skal klaffe. Så da får vi heller prøve å time det når han er hjemme igjen. Følger med på syklusen da, og det er faktisk ganske spennende. CD 7. Tanta dro på CD 5/6.
 
Hehe :) hadde jeg ikke bodd så langt unna butikken, og hadde jeg ikke vært alene hjemme med junior som sover så hadde jeg tatt en tur på butikken for leeeenge side #lystpågodteri:rolleyes: Vel, så for ikke å sitte stille og kjenne på frustrasjonen over ikke å ha noe godt godteri i hus så ble det både klesvask og trappevask :)
Var lurt det å få noe helt annet på tankene [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Var lurt det å få noe helt annet på tankene [emoji23][emoji23][emoji23]

Men... jeg er redd jeg går på en godterismell i morgen :p I kveld kjenner jeg skikkelig på savnet etter svensk smågodt.. det var virkelig farlig å gå på butikken da jeg bodde i Sverige :rolleyes: Og det verste av alt.... fem minutters biltur hjemmefra lå det en butikk som kun solgte smågodt... den savner jeg i kveld :rolleyes: Hehehe
 
Men... jeg er redd jeg går på en godterismell i morgen [emoji14] I kveld kjenner jeg skikkelig på savnet etter svensk smågodt.. det var virkelig farlig å gå på butikken da jeg bodde i Sverige :rolleyes: Og det verste av alt.... fem minutters biltur hjemmefra lå det en butikk som kun solgte smågodt... den savner jeg i kveld :rolleyes: Hehehe
Åååh det skjønner, såå lyst på svenske godis nå [emoji23][emoji23]
 
Woooow [emoji122][emoji122] holder meg unna butikken om dagen [emoji23][emoji23] gubben får handle [emoji23][emoji23]
Fornuftig :joyful: Kjenner det er veldig greit at vi får middag levert på døra hver mandag for da slipper jeg å gå på smell etter smell etter smell hver gang er dårlig til å planlegge og dermed må innom butikken hver dag (i sulten tilstand) for å handle middag ;)
 
Fornuftig :joyful: Kjenner det er veldig greit at vi får middag levert på døra hver mandag for da slipper jeg å gå på smell etter smell etter smell hver gang er dårlig til å planlegge og dermed må innom butikken hver dag (i sulten tilstand) for å handle middag ;)
Haha ja det er helt knall [emoji16]
 
Denne pp som strengt tatt ikke kan regnes som en pp går utrolig tregt. Men, masse tid til å fokusere andre ting. I morgen fyller go'gutten 2 år og da blir det besøk og kake og pakker og ballonger :):):):)
 
Denne pp som strengt tatt ikke kan regnes som en pp går utrolig tregt. Men, masse tid til å fokusere andre ting. I morgen fyller go'gutten 2 år og da blir det besøk og kake og pakker og ballonger :):):):)
Huf ja det skjønner jeg Kos dere så masse i morgen [emoji16]
 
Back
Topp