Ønsker meg spire nr 2<3

7dpo, og hormoner løper løpsk! Dvs jeg er sliten av ting denne uka, da jeg tar den aktive jenta alene pga samboer har jobbet mye. Hun starter dagen tidlig (idag Kl 06) og vil absolutt ikke legge seg til luren. Samboer står opp, og ser ikke hva jeg har gjort (ryddet ut og inn i oppvaskmaskin, laget lunsjer til jenta, kokt svisker, vasket en god del av kjøkken), men det han ser er at det ligger 3kniver på skjærebrett,at ikke søpla er tatt ut enda osv :mad:

Det er nok helst trøtthet fremfor hormoner som gjør meg irritabel, men kjente at det kokte i meg da han klagde. Da hadde jeg løpt opp og ned for å prøve å få jenta til å sove!

Ellers har jeg begynt å nyse mye, jeg gjorde det fra begynnelsen av da jeg gikk med jenta. Men det var ikke så tidlig :eek: tre dager igjen til testing!
Gleder meg masse til du skal teste :D Må jo bare en liten spire:) Spennende!
 
Så spennende med slike tegn.
Og forstår godt at du ble sinna på mannen, men dessverre. Er det ikke litt typisk mannfolk å si slikt?

Håper dagen din er bedre nå[emoji4][emoji4]
 
Så spennende med slike tegn.
Og forstår godt at du ble sinna på mannen, men dessverre. Er det ikke litt typisk mannfolk å si slikt?

Håper dagen din er bedre nå[emoji4][emoji4]
Jada,temperamentet roer seg fort for meg ;) vi får jo se om det er noen tegn på spire eller om det er typiske dpo-tegn :) oppblåst og luftig nå, og det er vanlig på denne tida :p
 
6dpo, 4 dager igjen til testing. "creamy" utflod igår og idag. Beklager hvis tmi, men greit å notere det for meg selv ;)
Fortsatt oppblåst, men virkelig ikke på samme vis som igår, så glad jeg var utendørs! [emoji14]

Jeg har så lyst å teste, det kløøøør i fingrene! Men det skal jeg vente med, jeg som lagde tråd om testing 21/3 - 22/3, jeg kan jo ikke sprekke :p

7dpo, og hormoner løper løpsk! Dvs jeg er sliten av ting denne uka, da jeg tar den aktive jenta alene pga samboer har jobbet mye. Hun starter dagen tidlig (idag Kl 06) og vil absolutt ikke legge seg til luren. Samboer står opp, og ser ikke hva jeg har gjort (ryddet ut og inn i oppvaskmaskin, laget lunsjer til jenta, kokt svisker, vasket en god del av kjøkken), men det han ser er at det ligger 3kniver på skjærebrett,at ikke søpla er tatt ut enda osv :mad:

Det er nok helst trøtthet fremfor hormoner som gjør meg irritabel, men kjente at det kokte i meg da han klagde. Da hadde jeg løpt opp og ned for å prøve å få jenta til å sove!

Ellers har jeg begynt å nyse mye, jeg gjorde det fra begynnelsen av da jeg gikk med jenta. Men det var ikke så tidlig :eek: tre dager igjen til testing!
Det du sier her stemmer mye hos meg og... creamy utflod har jeg, irritabel og trøtthet. nyser har jeg gjort mer enn vanlig i dag og [emoji57] hmm blir spennende dette [emoji4]
 
Det du sier her stemmer mye hos meg og... creamy utflod har jeg, irritabel og trøtthet. nyser har jeg gjort mer enn vanlig i dag og [emoji57] hmm blir spennende dette [emoji4]
Uff,begynner å få forhåpninger nå, og det er skummelt :eek:
 
Enig der! Skummelt å tenke på, men vi er bare på pp1 så tar ikke et negativt så gale. Men hadde vært kjempe gøy å klare det på første forsøk da [emoji23]
Vi er på pp6, så håper det klaffer snart :sorry::)
 
8dpo, og ingen symptomer idag. Mistet plutselig håpet igjen idag:sorry: jeg har så lyst å teste nå, bare for å drepe det lille håpet jeg har så jeg ikke blir skikkelig lei meg når tr dukker opp :sorry:
Off, har en dårlig dag idag, kjenner jeg :(
 
8dpo, og ingen symptomer idag. Mistet plutselig håpet igjen idag:sorry: jeg har så lyst å teste nå, bare for å drepe det lille håpet jeg har så jeg ikke blir skikkelig lei meg når tr dukker opp :sorry:
Off, har en dårlig dag idag, kjenner jeg :(
Krysset fingrene for deg [emoji173]
 
8dpo, og ingen symptomer idag. Mistet plutselig håpet igjen idag:sorry: jeg har så lyst å teste nå, bare for å drepe det lille håpet jeg har så jeg ikke blir skikkelig lei meg når tr dukker opp :sorry:
Off, har en dårlig dag idag, kjenner jeg :(
Krysser fingrene [emoji173]
 
8dpo, og ingen symptomer idag. Mistet plutselig håpet igjen idag:sorry: jeg har så lyst å teste nå, bare for å drepe det lille håpet jeg har så jeg ikke blir skikkelig lei meg når tr dukker opp :sorry:
Off, har en dårlig dag idag, kjenner jeg :(

Når skal du teste? Var det tirsdag?

Håper du føler deg bedre i morgen og at det lurer en liten overraskelse ❤
 
Når skal du teste? Var det tirsdag?

Håper du føler deg bedre i morgen og at det lurer en liten overraskelse ❤
Egentlig tirsdag, men jeg kommer til å teste imorgen. Jeg trenger å se en blenda test for å få litt realitetsbegrep igjen, og foretrekker å få en blenda test fremfor å bli overrasket av tr :) vi drar også til Danmark tiiiidlig tirsdag morgen, så kan bli dårlig tid til å teste :)
 
Egentlig tirsdag, men jeg kommer til å teste imorgen. Jeg trenger å se en blenda test for å få litt realitetsbegrep igjen, og foretrekker å få en blenda test fremfor å bli overrasket av tr :) vi drar også til Danmark tiiiidlig tirsdag morgen, så kan bli dårlig tid til å teste :)

Gleder meg! :)
 
8dpo, og ingen symptomer idag. Mistet plutselig håpet igjen idag:sorry: jeg har så lyst å teste nå, bare for å drepe det lille håpet jeg har så jeg ikke blir skikkelig lei meg når tr dukker opp :sorry:
Off, har en dårlig dag idag, kjenner jeg :(

Det er kjedelig å vente på å teste. Har selv ikke noe særlig symptomer denne runden, men litt for tidlig til å teste enda.
Ønsker deg lykke til med testen i morgen![emoji119][emoji254] Krysser fingrene!
Og god tur til Danmark[emoji4]
 
Back
Topp