Ønsker meg spire nr 2<3

Ja, den var positiv i går men jeg har som regel positiv test i 2 dager og EL på dag 3 :) Om ikke er den uansett tidligst i dag.

Ja, det er sant :hilarious: Krysser fingrene, det blir spennende :)
Spennende, da nærmer du deg dpo-land, du også :D
 
5dpo!
Nå begynner det å dukke opp liksom-symptomer. Kjennes ut som tr er på vei pga murringer og litt vondter, og er litt uvel! Det er sært hvordan kroppen finner på ting når man håper så sterkt :p uffameg!
 
Den sier meg egentlig ingenting, går bare og håper :p

Det er litt skummelt å kjenne etter i tilfelle den er feil også. Jeg hadde jo riktig om meg selv forrige pp, men det endte jo ikke bra da. Så kom liksom ikke så langt med det :p
 
5dpo!
Nå begynner det å dukke opp liksom-symptomer. Kjennes ut som tr er på vei pga murringer og litt vondter, og er litt uvel! Det er sært hvordan kroppen finner på ting når man håper så sterkt :p uffameg!

Kroppen er en underlig ting altså [emoji4] Måtte symptomene være på grunn av en liten spire [emoji173]️
 
Krysser fingrene for spire-symptom[emoji177]
 
Huffameg! Er veldig "luftig" idag, takk og pris av jeg jobber i hjemmesykepleien (utendørs) ;) men dette tror jeg at jeg har vært i tidligere pp,så er ikke noe symptom å gå ut fra :)
 
Huffameg! Er veldig "luftig" idag, takk og pris av jeg jobber i hjemmesykepleien (utendørs) ;) men dette tror jeg at jeg har vært i tidligere pp,så er ikke noe symptom å gå ut fra :)

Haha, tru meg jeg er meget glad for å jobbe i hjemmesykepleien selv innimellom [emoji23][emoji23]
 
6dpo, 4 dager igjen til testing. "creamy" utflod igår og idag. Beklager hvis tmi, men greit å notere det for meg selv ;)
Fortsatt oppblåst, men virkelig ikke på samme vis som igår, så glad jeg var utendørs! :p

Jeg har så lyst å teste, det kløøøør i fingrene! Men det skal jeg vente med, jeg som lagde tråd om testing 21/3 - 22/3, jeg kan jo ikke sprekke :p
 
6dpo, 4 dager igjen til testing. "creamy" utflod igår og idag. Beklager hvis tmi, men greit å notere det for meg selv ;)
Fortsatt oppblåst, men virkelig ikke på samme vis som igår, så glad jeg var utendørs! :p

Jeg har så lyst å teste, det kløøøør i fingrene! Men det skal jeg vente med, jeg som lagde tråd om testing 21/3 - 22/3, jeg kan jo ikke sprekke :p

Haha. Nei, nå når du har laget en tråd. Så må du ikkje jukse[emoji12](selv om jeg innerst inne er veldig spent, og håper du tar en pitteliten test før[emoji23][emoji23])

Creamy utflod er bra[emoji1319][emoji1319]
 
Haha. Nei, nå når du har laget en tråd. Så må du ikkje jukse[emoji12](selv om jeg innerst inne er veldig spent, og håper du tar en pitteliten test før[emoji23][emoji23])

Creamy utflod er bra[emoji1319][emoji1319]
Nei,det blir litt teit om trådstarter som går inn for å motivere andre til å ikke teste før en eksakt dato, selv begynner å teste for tidlig ;) men kløen begynner å bli hard å stå imot :p men imorgen skal jeg jobbe kveld, så overnatte hos min far (nærmere jobb) og tidlig vakt på søndag, så er jeg plutselig 8dpo :p
 
7dpo, og hormoner løper løpsk! Dvs jeg er sliten av ting denne uka, da jeg tar den aktive jenta alene pga samboer har jobbet mye. Hun starter dagen tidlig (idag Kl 06) og vil absolutt ikke legge seg til luren. Samboer står opp, og ser ikke hva jeg har gjort (ryddet ut og inn i oppvaskmaskin, laget lunsjer til jenta, kokt svisker, vasket en god del av kjøkken), men det han ser er at det ligger 3kniver på skjærebrett,at ikke søpla er tatt ut enda osv :mad:

Det er nok helst trøtthet fremfor hormoner som gjør meg irritabel, men kjente at det kokte i meg da han klagde. Da hadde jeg løpt opp og ned for å prøve å få jenta til å sove!

Ellers har jeg begynt å nyse mye, jeg gjorde det fra begynnelsen av da jeg gikk med jenta. Men det var ikke så tidlig :eek: tre dager igjen til testing!
 
Herregud!!! Det må være spire inni der!!! :D gleder meg til testing!
 
Back
Topp