Ønsker flere barn etter dette svangerskap?

Mitt inntrykk er at mange vil ha samme antall søsken som de selv vokste opp med:happy:
(Sett at de har et godt forhold til søsknene sine da)
Etter at jeg begynte å få barn har jeg spurt litt rundt hvor mange barn og søsken folk har og hvor mange barn de kunne tenke seg, for jeg har lurt på hvor mange jeg vil ha selv:joyful:
Og de jeg har spurt som er enebarn ville ikke hatt det annerledes, og de som har mange søsken kunne ikke forestilt seg et liv uten, og de som har ett søsken har gjerne ikke tenkt så mye over det. Så jeg tror alle barn blir fornøyde med sånn som det blir uansett:):Heartred

Jeg har vokst opp med en søster som jeg har et veldig godt forhold til, og vi har alltid hatt det. Tror omtrent aldri vi har kranglet i oppveksten. Jeg ønsker meg selv tre barn, da jeg synes to er for lite. Jeg følte alltid at vi skulle vært et søsken til i min oppvekst. Venter nummer to nå, så får se om det blir tre som jeg ønsker eller om det er så slitsomt med to at vi gir oss der :cool:

Jeg synes du skal gå for hva du føler er riktig Skjønner godt at du ønsker deg flere. Selv er jeg 38, men venter mitt tredje.
Føl på hva som er riktig for deg og ikke hva andre mener ❤️

Back
Topp