Vi har allerede en og jegg ønsker meg flere enn to, men mannen nekter.. Så vi får se hvordan det fremtiden blir.. Ikke sikker på om jeg klarer å la ham bestemme det.. Men men, får se etter lillebror kommer til verden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle så gjerne fått en søster eller bror til han karen i magenHei! Jeg er 39år når jeg får mitt første barn. Tenker en del på at jeg faktisk ønsker meg flere barn en dette barnet som kommer i juni. Andre som har slike tanker?
Tenker jeg litt for langt frem? Er jeg fr gammel for å få flere etter dette barnet i juni?
Mye sånt jeg grubler over!
Takk, men viktigste er å høre min manns synspunkt også! Han er bortreist nå så venter til han er tilbake for å stille ham spørsmåletHar ei på snart 2år i tillegg til lillebror i magen. Ønsker 3 stk totalt. Tror dette kommer av at jeg er vokst opp som enebarn med liten familie og vil at ungene mine skal ha søsken.
Andre kan sikkert trives som enebarn. Jeg er jo ikke fasiten, men jeg tenker også på at mine barn skal kunne dele på ansvaret/byrden foreldrene (vi) ofte blir når vi blir gamle. Har selv gamle foreldre og ja, jeg hadde noen gang ønsket de var yngre, men ønsket om søsken har alltid vært mye sterkere.
Om du har lyst på 2 synes jeg du skal prøve på det
Ooh! Du er nesten i samme sitvasjon som meg!Jeg skulle så gjerne fått en søster eller bror til han karen i magen
Men tviler på vi får råd til en runde ivf etter han her kommer i juni
Jeg er 40 år, blir 41 i august ...
Det gjør jeg Og elsker de store bevegelser
Ooh! Du er nesten i samme sitvasjon som meg!
Tenkt på adopsjon? Men lykke til med dette svangerskapet ihvertfall og nyt hver eneste sekund.
Mitt inntrykk er at mange vil ha samme antall søsken som de selv vokste opp med
(Sett at de har et godt forhold til søsknene sine da)
Etter at jeg begynte å få barn har jeg spurt litt rundt hvor mange barn og søsken folk har og hvor mange barn de kunne tenke seg, for jeg har lurt på hvor mange jeg vil ha selv
Og de jeg har spurt som er enebarn ville ikke hatt det annerledes, og de som har mange søsken kunne ikke forestilt seg et liv uten, og de som har ett søsken har gjerne ikke tenkt så mye over det. Så jeg tror alle barn blir fornøyde med sånn som det blir uansett
Jeg er vokst opp som enebarn og 50% av grunnen til at vi får en til er for at datteren vår ikke skal være enebarn. Har flere venner som er enebarn og vi er enig i at det ikke var noe vi tenkte så mye på da vi vokste opp, men at i voksen alder så er det blitt et større savn.