Ønsker et mirakel til!

Det er helt forferdelig disse to ukene. Jeg virkelig har blitt koko i hodet mitt denne gangen.
Har du fått oppstart dato?
Jeg blir også koko når jeg ruger hvis det er noen trøst:) Jeg venter og venter på brev i posten med behandlingsopplegg for neste forsøk. Sendte Mail i går og fikk til svar at det vanligvis tok 1-2 uker. På tirsdag er det to uker siden jeg tok kontakt, så kommer nok snart! Spent på når du skal teste:)
 
Idag (det er fortsatt torsdag ;)) var rugedag 8, eller 12 dpo. Satt inn to 3dt forrige torsdag. Men jeg har tatt ovitrielle som støttebehandling på søndag. Mannen er sterk mot å teste imorgen og jeg har så lyst å ta en test....

Du hadde uttak 27.8 og innsett 30.8. Da er du i dag tilsvarende 11 dpo. Siden det er 11 dager etter befruktning i dag. ;)
 
Rugedag 9, 13 dpo
Tok en test idag. Blenda hvit :( uff, det er enda være når man har hatt en følelse at "jeg er gravid". Puppene er fortsatt litt ømme men føles mensen er på vei. Måtte ta et par Paracet for å slippe å kjenne det så godt. Litt uggen og av og til føles svak i beina, men tror det er bare lutinus. Det kan selvfølgelig være fortsatt tidlig, men har mistet troa. Føles at mannen hadde rett, vi kommer ikke til å få et barn ved hjelp av ivf :(
Skal teste frem til testdato men har veldig lite håp nå.
 
Rugedag 9, 13 dpo
Tok en test idag. Blenda hvit :( uff, det er enda være når man har hatt en følelse at "jeg er gravid". Puppene er fortsatt litt ømme men føles mensen er på vei. Måtte ta et par Paracet for å slippe å kjenne det så godt. Litt uggen og av og til føles svak i beina, men tror det er bare lutinus. Det kan selvfølgelig være fortsatt tidlig, men har mistet troa. Føles at mannen hadde rett, vi kommer ikke til å få et barn ved hjelp av ivf :(
Skal teste frem til testdato men har veldig lite håp nå.

Du er bare 11 dpo i dag. Ikke 13. Det har bare gått 11 dager etter uttaket ditt, så embryoene er kun 11 dager gamle. :) Det er tidlig enda. Jeg krysser fingrene for deg. :Heartred
 
Du er bare 11 dpo i dag. Ikke 13. Det har bare gått 11 dager etter uttaket ditt, så embryoene er kun 11 dager gamle. :) Det er tidlig enda. Jeg krysser fingrene for deg. :Heartred
Åh teller man fra uttak eller fra dagen ovitrielle er satt? From your mouth to gods ears. Håper virkelig at du har det rett!
 
Åh teller man fra uttak eller fra dagen ovitrielle er satt? From your mouth to gods ears. Håper virkelig at du har det rett!

Dpo betyr jo egentlig days past ovulation, eller på norsk "dager etter eggløsning". Vi har jo ikke eggløsning med IVF, men eggene blir jo "løsnet" ved uttak. Så uttaksdagen teller som eggløsningsdagen. Dagen etter uttak er man derfor 1 dpo. :)

Eggløsningssprøyten gjør ikke noe magisk med kroppen, den bare forbereder eggene til uttak. ;) Så den trenger du ikke å telle etter nei. :D
 
Dpo betyr jo egentlig days past ovulation, eller på norsk "dager etter eggløsning". Vi har jo ikke eggløsning med IVF, men eggene blir jo "løsnet" ved uttak. Så uttaksdagen teller som eggløsningsdagen. Dagen etter uttak er man derfor 1 dpo. :)

Eggløsningssprøyten gjør ikke noe magisk med kroppen, den bare forbereder eggene til uttak. ;) Så den trenger du ikke å telle etter nei. :D
Åh herlighet, klarte å misforstå dette liksom :wacky:
Håper du har det rett og det er for tidlig nå. :)
 
Åh herlighet, klarte å misforstå dette liksom :wacky:
Håper du har det rett og det er for tidlig nå. :)

Fort gjort at man blir forvirret av aassistert-befruktning-galskapen. :bag:

Det kan være for tidlig 11 dpo ja. :) Jeg håper at det er det for deg. :Heartred
 
Det har vært en lang dag! Jeg har mye å gjøre på jobben med viktige frister og har problemer med å konsentrere meg.
Selv om jeg vet at det er fortsatt tidlig, hjulpet det ikke å begynne dagen med en negativ test. Jeg måtte bare ta paracet i dag siden orket ikke å kjenne på menssmertene som kommer og går. Føler mye press i ryggen. Puppene er fortsatt ømme som er veldig uvanlig. Vanligvis blir de helt normale på rugedag 9. Så dette gir meg litt håp.
Mannen min har bedt meg å ikke teste og vente til testdato. Jeg tror han liker ikke å se meg så deppa. Så jeg skal prøve å vente så lenge som jeg klare :D
Jeg skal ut på middag sammen men noen venninner. Gleder meg virkelig til å tenke på noe annet enn symptomer og test, selv om det er for bare noen timer. :happy:
 
[emoji813]️ sender deg en klem. Det er tøft å vente!! Håper du får en nydelig kveld med gode venninner.
 
Og ja, 11 dpo kan fort være for tidlig! Jeg har testet positivt 10 dpo i ett svangerskap men ikke før 12 dpo i dette om jeg husker riktig.
 
Kos deg ute med venninner og nyt helgen så godt det lar seg gjøre [emoji173]️ Ventingen i skrulleukene er fæl!
 
Rugedag 11
Måtta ta en test idag, kunne ikke vente. Puppene er fortsatt ømme som har aldri skjed i forrige rundene. Men, blendahvitt :( så det er nok progesteron som for en eller annen grunn har gitt meg så mye symptomer denne runden. Må bare vente på testdato før jeg ri ge klinikken :( Jeg er så lei av dette. Hva er poenget med å prøve en siste gang, hvorfor skal fungere da? Tanken på å gå gjennom dette en gang til gjøre meg kvalm.
 
Rugedag 11
Måtta ta en test idag, kunne ikke vente. Puppene er fortsatt ømme som har aldri skjed i forrige rundene. Men, blendahvitt :( så det er nok progesteron som for en eller annen grunn har gitt meg så mye symptomer denne runden. Må bare vente på testdato før jeg ri ge klinikken :( Jeg er så lei av dette. Hva er poenget med å prøve en siste gang, hvorfor skal fungere da? Tanken på å gå gjennom dette en gang til gjøre meg kvalm.

Ånei, det skulle jo gå nå![emoji20] Føler med deg. Husk at det ikke er 100% sikkert før 14dpo. Er du 13 dpo i dag? Ikke gi opp! Dere vil lykkes en dag [emoji171]
 
Ånei, det skulle jo gå nå![emoji20] Føler med deg. Husk at det ikke er 100% sikkert før 14dpo. Er du 13 dpo i dag? Ikke gi opp! Dere vil lykkes en dag [emoji171]
Takk for gode ord og trøst! Det er 13dpo idag ja.Det er 99% på 13 dpo. Så har lite troa på at imorgen er noe annerledes.
 
Hei! Har lest gjennom litt av dagboken din. Håper såklart at det enda er tidlig. Det er noe dritt med symptomer som man ikke aner hva kommer av, baby eller medisiner.. lutinus er fæl. Jeg håper du får en positiv test på testdato.
 
Back
Topp