Ønsker et mirakel til!

Ovitrielle 6 klikk er satt nå. Det føles om det er sand i livmoren og har fått diare lignende symptomer. Vanligvis er jeg sånn ved eggløsning eller rett før menstruasjon. Vet ikke hva som foregår, men negative følelser kommer snikende....
 
Gratulerer så mye som ruger av to fine egg [emoji173]️ Krysser fingrene for at det blir full klaff!
 
Jeg er på jobb, men klarer ikke å jobbe i det hele tatt. Har lest samme setning 10 ganger og fortsatt forstår ikke hva er det jeg leser :wacky: Denne ruge perioden går så saaaakte. Vil veldig gjerne begynne å teste, men det er altfor tidlig. Innsetting var jo på torsdag, men det føles det var mange uker siden. Så kipt når man bare sitter å kjenne på symptomene som kan jo bety ingenting. Jeg merker at jeg sitter og knipper for at mensen ikke skal komme :wtf: Så dum en kan være. Må bare prøve å puste rolig. Test dag er 12.9 men jeg tror ikke jeg kan vente så lengeeee :p
 
Jeg er på jobb, men klarer ikke å jobbe i det hele tatt. Har lest samme setning 10 ganger og fortsatt forstår ikke hva er det jeg leser :wacky: Denne ruge perioden går så saaaakte. Vil veldig gjerne begynne å teste, men det er altfor tidlig. Innsetting var jo på torsdag, men det føles det var mange uker siden. Så kipt når man bare sitter å kjenne på symptomene som kan jo bety ingenting. Jeg merker at jeg sitter og knipper for at mensen ikke skal komme :wtf: Så dum en kan være. Må bare prøve å puste rolig. Test dag er 12.9 men jeg tror ikke jeg kan vente så lengeeee :p
Høres veldig kjent ut dette! Happy ruging videre! :rolleyes:
 
Lenge til den 12. Ja, håper litt at du tester før det - er så spent [emoji56]
 
Hehe, jeg prøver å la være å teste for tidlig. Men jeg tror kommer til å ta en test på torsdag, forhåpentligvis blir ikke lurt av ovitrielle :p

Hvis den er negativ så vet du iallfall at ovitrelle er ut, også får du ta flere tester og sjekke stigning hvis den er positiv!
 
Rugedag 7
Det går så tregt fremover :meh:
Murringer har stoppet siden igår. Puppene er fortsatt litt ømme. Det meste ligne på de forrige forsøkene :sorry: det eneste som er annerledes er at jeg er vannligvis fryser og har alltid jakke på. Men nå, siden igår, går jeg i t-skjorte. Vet ikke om det er noe godt tegn eller ikke. Men må vente litt lengre. Hdde tenkt å ta en test imorgen, men så redd for å bli skuffet. Skal se hvilke signaler kroppen vil gi meg imorgen :nailbiting:
 
Sender deg en støtteklem i denne veldig spennende men litt skumle tiden [emoji813]️
 
Rugedag 8
Ble overbevist av min kjære mann å la være å teste idag. Han mente at det er altfor tidlig og jeg kan bli skuffet. Jeg må si, jeg er enig, men det er så vanskelig å la være :p
Av symptomer, puppene er fortsatt litt ømme. Ikke mye murringer men føler meg tungt på en måte. Følelsen av at det går bra endres hver femte minutt. Jeg hadde veldig lyst å ta fri fra jobben men det er ikke så enkelt. Jeg har en jobb som krever mye konsentrasjon og det er vanskelig når jeg google hvert symptom hele tiden :D
Kanskje blir test på meg imorgen, vi får se. Jeg tisser så mange ganger i løpet av natta at det blir vanskelig å få godt konsentrert urin om morninger :hilarious:
 
Åååå den perioden du er i nå er fææææl! [emoji30] Så mange tanker, så mange endringer av optimisme og negativisme, alle symptomene man leter frem, er det graviditet eller er det Lutinus/annen progesteronstøtte, er jeg gal eller er jeg kokko?! [emoji23] Et evig vakuum. Hold ut! [emoji173]️ Når er testdato?
 
Åååå den perioden du er i nå er fææææl! [emoji30] Så mange tanker, så mange endringer av optimisme og negativisme, alle symptomene man leter frem, er det graviditet eller er det Lutinus/annen progesteronstøtte, er jeg gal eller er jeg kokko?! [emoji23] Et evig vakuum. Hold ut! [emoji173]️ Når er testdato?
12. September, sååå mange dager igjen. Det er ren psykisk tortur. Jeg har ei venninne fra USA som har gått gjennom ivf også. Hun måtte ta flere blodprøver hele veien. Blandt annet hcg ei uke etter innsetting og hver andre dag etter det. Da viste hun raskt nok hva som kommer til å skje. De justerte hennes medisiner i forhold til resultatene. Her får jeg ikke engang blodprøve på testdato.
 
Idag var det ikke så mye murringer og jeg begynner å håpe enda mer at det har gått bra. Da ble jeg gravid med min datter, husker at jeg ikke hadde mensmuringer rundt den tiden mensen skulle komme. Murringer kom ca fra uke 5. Håper og håper enda mer at dette er et bra tegn. Jeg tror jeg skal ta en test imorgen. Klarer ikke å vente lenger....
 
Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din! Så spennende dette er! Håper veldig for deg nå :):Heartred
 
Idag var det ikke så mye murringer og jeg begynner å håpe enda mer at det har gått bra. Da ble jeg gravid med min datter, husker at jeg ikke hadde mensmuringer rundt den tiden mensen skulle komme. Murringer kom ca fra uke 5. Håper og håper enda mer at dette er et bra tegn. Jeg tror jeg skal ta en test imorgen. Klarer ikke å vente lenger....

Ååå! Hvilken dpo er du idag?
 
Krysser fingrene❤️ Grusomme dager i rugeukene...
 
Back
Topp