Ønsker du deg gutt eller jente da du var gravid?

Ønsket meg jente, og det fikk jeg... hadde selvfølgelig blitt glad for en gutt også altså...
 
Ønsket meg nok jente første gang. Rett og slett fordi jeg følte det var det enkleste siden jeg var jente selv.
Andre gangen ønsket jeg meg ingenting men håpet litt på jente, syns tanken som guttemamma var fjern og ble nærvøs av tanken på og måtte være en ny type mamma, samtidig som jeg gjerne ville ha en av hver. Hehe.
 
Første gang var jeg så overlykkelig for å bli gravid etter 5 års prøving at kjønn spilte ingen rolle. Men var overbevist om at det var jente, og det var det. Andre gang ønsket jeg heller ikke noe spesielt,men kjente jeg ble glad da vi fikk vite at det var en gutt. Så innerst inne ønske jeg vel en gutt...
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Ønsket meg gutt før jeg ble gravid! Men da jeg ble det var jeg likegyldig, ville bare ha et friskt barn :) Fikk ei nydelig jente <3
 
Kjønn spilte ingen rolle med nr. 1, men kjenner nå som jeg har en gutt, at det hadde vært veldig fint å fått jente neste gang :)
 
Synes det er veldig koselig med jenter, men det er samme hva for kjønn det er.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Har gutt og innrømmer lett at jeg virkelig har lyst på en jente neste gang. :) Ikke fordi det ikke er gøy med gutter, det er det absolutt, og jeg får gjerne 3 gutter jeg! Men håper jeg får en liten jente i flokken også :)
 
Brydde meg ikke :)


Smil ;)
 
Jeg ønsket meg ei jente. Det trengte ikke nødvendigvis å være i det svangerskapet, men på ett eller annet tidspunkt ønsket jeg meg en jente. Derfor var jeg litt redd for at jeg skulle bli skuffet hvis det var en gutt. Godt da at jeg fikk jenta først, så slipper jeg å tenke mer på det. Nå vet jeg at det er akkurat det samme hva neste blir. Gøy med en jente til, gøy med en gutt. :)
 
Første gangen hadde jeg ikke noe spesiell formening om hva jeg ønsket meg, fikk en gutt :) andre gangen håpet jeg litt på jente men ble gutt til og jeg er verdens heldigste :)
 

Vedlegg

  • 419338_10151019433671712_1785486808_n.jpg
    419338_10151019433671712_1785486808_n.jpg
    57,5 KB · Visninger: 34
Første svangerskap hadde jeg ingen ønsker, vi fikk en nydelig gutt :) Denne gang håpet jeg litt på jente, og det er det de sier at kommer også :)
Det viktigste er selvfølgelig at det er et friskt barn, men tanken har vel kommet automatisk.
 
Jeg har alltid drømt om ei jente, drømmer ennå. Men er utrolig glad for de to guttene jeg har fått :)
 
Første gang tenkte jeg ikke på det. Graviditeten kom som ett sjokk på oss, så kjønn spilte ingen rolle.
Fikk jente da.
Med nr to ønska jeg meg ei til jente. Følte meg mest som jentemamma :p Blitt godt vandt med førstejenta så følte jeg visste hva jeg gjorde. Fikk jente da også :)

Nå kunne jeg derimot tenkt meg en gutt :p Men nå har vi uansett sagt stopp. Jeg blir rett og slett altfor syk av graviditetene... :(
 
Gjøre jenteting rett og slett, ikke noe verre en det. Hun liker mye av de tingene som jeg liker :) men har jeg hatt gutt har jeg nok ikke sett sånn på det, men føler det slik nå sånn som vi har det å de tingene som vi bruker å gjøre :)
 
Back
Topp