Ønsker du babyshower?

Det hadde vært koselig, men tror ikke det blir noe da min venninnegjeng bor langt unna og det er sjelden flere av dem kommer å besøker meg samtidig. Er jeg som har flytta vekk, så er mest jeg som reiser til dem :)
 
Om jeg hadde hatt en stor vennekrets tror jeg at jeg ville blitt glad for babyshower. Men fordi jeg har flyttet og ikke har så mange som er nære her vet jeg ikke. sikkert frykten for å bli skuffet om ingen husker meg.
 
Jeg fikk det med første :) Vi var 10-11 stk. Det var kjempekoselig! Der hadde venninnene mine laget taco, kaker, cupcakes, pyntet og kjøpt masse fine gaver og laget bleiekake :D Gråte-garanti for en hormonell bombe :p
 
Jeg ønsker meg babyshower. Virker så koselig, og for min del er det faktisk litt viktig... Vi er en meget sammensveiset gjeng, og et babyshower vil føles som en velkomst av vennekretsen, på en måte. Kansje rart å tenke slik, men det er nå bare engang slik.

Så jeg ønsker meg, og kommer til å arrangere for andre som kommer etter meg :)
 
Håper du får det :D er heldig gøy :)
 
Hadde satt pris på det, men får det nok ikke....
 
Jeg hadde elsket det, men vet ikke om det blir. Får bli en veldig hyggelig overraskelse i så fall:)
 
Jeg har ingen vennegjeng. Ikke i det hele tatt.
 
Back
Topp