Ønsker dere en skjult gruppe?

Hva skulle den blitt kalt da? Og er det noen som har lyst til å være tilgangsansvarlig??
 
Hva skulle den blitt kalt da? Og er det noen som har lyst til å være tilgangsansvarlig??
Foreslår at dere starter en egen tråd hvor dere bestemmer navn på gruppen og tilgangsansvarlig og så sender dere en pm til ForumAnsvarlig om hva dere kommer frem til. :)
 
Jeg er kanskje ikke så aktiv her, men det er fordi det er en åpen gruppe. Jeg føler ikke for å utlevere detaljer om livet mitt når hvem som helst kan lese det. Gjør meg forsåvidt ikke noe å bruke fullt og ekte navn, så lenge det er en skjult/hemmelig gruppe, men det er jo en annen sak :)
 
Men hvordan vet vi om vi som enkelt bruker har skrevet nok innlegg til å få tilgang? ser man må ha minst 50 innlegg for å få bli med på skjulte gruppa.....

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Men hvordan vet vi om vi som enkelt bruker har skrevet nok innlegg til å få tilgang? ser man må ha minst 50 innlegg for å få bli med på skjulte gruppa.....

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
På profilsiden din kan du gå inn på innlegg og se alle innegg, da kan du telle deg frem til hvor mange av innleggene dine som er skrevet i januar 2014 :)
 
Back
Topp