Ønsker dere en skjult gruppe?

M

Moderator Kjersti

Guest
Dere har over 3000 innlegg totalt og kan dermed få opprettet en skjult gruppe. Ønsker dere dette må dere finne et navn til gruppen og sende dette til Forumansvarlig. Dere må også ha en tilgangsansvarlig. Tilgangsansvarlig sørger for å sjekke om de som ønsker medlemskap i den skjulte gruppen oppfyller kravene og gir oss moderatorer beskjed om det via en tråd på VIP-forumet.

Her kan dere lese mer om skjult gruppe: http://forum.babyverden.no/threads/info-vedr-skjulte-grupper.1609765/
 
Hadde dette vært noe, eller skal vi vente litt? Noen flere som har en mening om det ?
 
Skjult gruppe? Jeg skjønner ikke helt :p haha

venter på lillebror/søster 25.01.14
 
Skjult gruppe? Jeg skjønner ikke helt :p haha

venter på lillebror/søster 25.01.14

Ikke jeg heller!!!
Da skal jeg prøve å oppklare.

Alt dere skriver på åpent rom (altså det terminforumet dere bruker i dag) kan leses av alle som er brukere eller gjester på forumet, det kan også komme opp i googlesøk.

Det som skrives i lukket rom kan kun leses av brukere, altså ikke gjester.

Det som skrives i skjult gruppe er kun tilgjengelig for de av dere som er aktive nok til å få tilgang til den gruppen. Den som blir tilgangsansvarlig vil i tillegg få tilgang på VIP-forumet. Skjult gruppe er tenkt som et sted hvor dere kan være mer personlige og diskutere ting dere ikke ønsker at andre enn de mest aktive på gruppa skal lese.
 
Åååkeeej :)
 
Jeg kunne godt tenkt meg en skjult gruppe! Da er det lettere å være litt mer personlig. Har det jo i bakhodet at hvem som helst kan lese det jeg skriver ;)
 
Jeg kunne godt tenke meg det. JEg liker ikke å skrive personlige ting på åpent forum. Liker heller ikke å skrive i andre eventuelle grupper, der jeg må bruke mitt fulle og ekte navn. Kremt, mumle.
 
Jeg kunne godt tenke meg det. JEg liker ikke å skrive personlige ting på åpent forum. Liker heller ikke å skrive i andre eventuelle grupper, der jeg må bruke mitt fulle og ekte navn. Kremt, mumle.
Regner med at du referer til Facebook-gruppene?! Det ble også veldig rart for meg, er ikke poenget med hemmelige grupper at man skal være anonym?!? :D
 
Aha.. da skjønner jeg :p

venter på lillebror/søster 25.01.14
 
Hemmelig gruppe hadde vært noe- ja!
 
Eg er med på hemmelig gruppe! :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app
 
D vil j ha!!
 
Im in!

venter på lillebror/søster 25.01.14
 
Jeg er med!
 
Back
Topp