Ønsker dere å vite kjønnet?

Vi skal ikke vite det :woot:

Visste det med førstemann - da var jo alt så nytt uansett, men tror det kan bli en liten ekstra motivasjon nå denne gangen :)
 
Må vite :p Ser de ikke på oul blir det privat her også! Hadde egentlig lyst å ha gender reveal med nærmeste familie, men har lagt det på hylla for jeg blir aldri å klare å gå ut fra ul uten å vite :angelic:
 
Vi vil vite det denne gangen. Hvis det blir jente denne gangen og vi skal ha et tredje barn så vil vi ikke vite om det da. Da har vi en av hver fra før, men det får bli hvis det skjer :p
 
Vi ønsker overhodet ikke å vite før fødsel. Ikke visste vi med første heller, og det var merkelig befriende å måtte slippe å forholde seg til andres holdninger til baby basert på kjønn:happy090
 
Vil også vite det! Vurderer å ta privat UL i uke 15-16 for å forhåpentligvis finne det ut før oul :happy:
 
Mest lyst til å vente, men vet jo at jeg ikke har tålmodighet til det. Her blir jeg alenemamma, og tenker at det er greit å forberede seg alikavell. Mulig jeg holder det hemmelig for andre frem til fødsel :)
 
Vil vite. Har hatt eit svangerskapet der eg ikkje viste, og eit der eg viste, så hatt begge opplevelsane. Likte sistnevnte best :p
 
Jeg er alt for nysgjerrig til holde ut til fødsel! pluss at jeg gjerne vil handle litt forskjellig basert på kjønn!
ikke at man burde ha gutte og jentefarger!
Men ser for meg noen søte små rosa kjoler osv om det er jente!
Og innrede rommet litt etter kjønn også:hilarious::angelic:
 
Vi vil vite! Ha to gutter fra før så tenker å selge/gi bort det meste underveis i svangerskapet dersom det viser seg å være en jente. Om det blir gutt plukker vi it alt vi vil bruke igjen!
 
Vil vite det fortest mulig :), syns det å vente til oul er alt for lenge egentlig!
 
Virker spennende å vente! Meen klarer nok ikke det så snart kjønn kan avsløres må jeg vite det
 
Hadde eg hatt en av hvert kjønn hadde eg nok ikkje trengt å vite, men har to jenter og veldig greit å få vite om vi trenger å kjøpe inn noe nytt. Har det meste utenom vogn, bæresele og Ammepute. Håpe på gutt denne gangen men blir gla for ei jente til og
 
Jeg vil gjerne vite nå. Skulle ønske jeg hadde klart å beholde det som en overraskelse sist, men nå som vi har en fra før tror jeg det er fint å vite. Også greit ift innkjøp osv - prøvde å kjøpe nøytrale ting sist, men det var jammen ikke enkelt.
 
Back
Topp