Ønsker dere å vite kjønnet?

Lykkeligmamma2019&2021

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Ønsker dere å få vite om det er jente eller gutt på UL:dummy1::dummy:? Eller vil dere heller holde på spenningen og finne ut av det den store dagen?:Heartblue:Heartpink
 
Jeg vil vite. Har ikke sjans til å vente. For nysgjerrig av natur :smiley-bounce012
 
Er altfor nysgjerrig, så ja. Vil vite kjønnet :)
 
Jeg vil egentlig bli overrasket ved fødsel, men mannen vil vite for å være best mulig forberedt:p
 
For min del trenger jeg ikke det. Men med tanke på storesøknene som er 10 og 12,så tror jeg det kan være lurt.
 
Jeg skal vite det. Ser de det ikke på oul bestiller jeg privat. Jeg MÅ vite det. :p
 
Jeg har litt lyst til å bli overrasket, men mest lyst til å vite.
 
Jaaaaa vil vite så fort som overhodet mulig :playful: Sist var det sånn jeg klarte å «bånde» med babyen også og kunne si hun istedenfor den :happy:
 
Vil vite det, er altfor nysgjerrig til å ikke vite:D.. Også litt praktisk, da jeg kvittet meg med absolutt alt fra storesøsknene (bortsett fra en eske med klær). Å dette blir garantert siste barnet, gidder vi ikke å kjøpe inn helt kjønnsnøytralt:)
 
Jeg vil vite, vi lot det være en overraskelse med første barn, men med nummer to ville vi vite, og det vil vi nå også.
 
Altfor nysgjerrig av meg hehehe så må vite det :angelic:
 
Mannen kunne tenke seg å ikke vite :rolleyes: Men da det er første barnet og det allerede er så mye man ikke vet, vil jeg ha kontroll på det lille jeg kan :p Når det er sagt spiller det ingen rolle hvilket kjønn det blir. Men vil vite det allikevel. :hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp