Ønsker dere å vite kjønn?

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg beundrer alle som klarer å vente, men jeg blir alt for nysgjerrig så jeg må vite det på OUL. Dersom de ikke finner ut av kjønnet der så blir det privat UL, haha. Vi har gutt fra før, men jeg merker at det ikke spiller noen rolle for meg hva neste blir, for jeg er så glad i å være guttemamma :Heartblue samtidig så ønsker jeg meg en jente en gang også selvfølgelig :Heartpink
 
Vil vite kjønn. Mest for nysgjerrighet egentlig. Men set det praktiske ift klær og sånn. Pluss at vi også kan tenke ut navn. :love017
 
Vil vite kjønn. Mest for nysgjerrighet egentlig. Men set det praktiske ift klær og sånn. Pluss at vi også kan tenke ut navn. :love017
Ja, det er kjekt med tanke på klær og sånnt. Vi har jo nå mye gutteklær og kjønnsnøytrale klær, men jeg ønsker nok å kjøpe litt nytt om det blir jente. Det er koselig med kjoler og sånnt :Heartred og navn blir jo litt mer konkret når man vet kjønn. Med første så hadde vi en liste med navn vi likte og så bestemte vi oss etter at han ble født.
 
Tror jeg vil vite kjønn, men leker med tanken på å ikke vite. Har en av hver fra før.
Med første viste vi ikke fordi de ikke klarte å se det skikkelig på oul, og var magisk å finne ut av det når jeg fikk baby på brystet.
 
Tror jeg vil vite kjønn, men leker med tanken på å ikke vite. Har en av hver fra før.
Med første viste vi ikke fordi de ikke klarte å se det skikkelig på oul, og var magisk å finne ut av det når jeg fikk baby på brystet.
Jeg syns det virker så sykt spennende! All ære til de som får det til :Heartred
 
Vi vil vite kjønn. Vi fikk indikasjon på jente allerede 12+0 med datter av privat ultralydjordmor. På sykehuset ville de ikke gjette da vi hadde fosterdiagnostikk, men så fikk jeg med bilder hjem som viste jentenub :hilarious: Fikk det bekreftet hele veien, hadde mange ul og tett oppfølging, så det var ingen tvil. Mannen tror det blir en jente til, mens jeg er mer usikker. Tror det er litt åpent, men at sjansen for enda en jente er litt større nå? Vi har jo bare jenteting, noe som passer begge deler også, så også for det praktiske er det greit å vite. Men er nok mest av alt nysgjerrig:hilarious:
Synes det er fint å være jentemamma, men det hadde vært koselig med en av hver. Blir uansett overlykkelig bare det går veien og lillefrø er frisk.
 
Ønsker å vite kjønn mtp ting og navn. Ellers spiller det ikke så stor rolle egentlig. Vi har 2 gutter fra før, så det hadde jo vært veldig kjekt med ei jente (vi ønsker det begge to), men så lenge barnet er friskt er det greit :happy:
 
Jeg vil nok vite det, men kommer til å være åpen for at kjønnet kan være annerledes enn fortalt, ved fødsel. Min søster var de 99% sikker på skulle bli en gutt -- men det stemte jo ikke helt :laughing002
 
Åh, vanskelig spørsmål!
Litt 50/50 her. Fikk jo vite galt kjønn sist og for meg frister det ikke å gjenta det:shy:
Likevel er jeg veldig nysgjerrig. Skulle ønske de kunne garantere at de så rett, men det kan de jo aldri:hilarious:
Nei, jeg må nesten vente til vi kommer til ultralyden og se:D
 
Jeg vil nok vite det, men kommer til å være åpen for at kjønnet kan være annerledes enn fortalt, ved fødsel. Min søster var de 99% sikker på skulle bli en gutt -- men det stemte jo ikke helt :laughing002
Husker det var tre stykker i termingruppa mi sist som fikk vite galt kjønn :hilarious: jeg var ikke noe redd for det med gutten min, for på hver UL sa de "OJ, dette er HELT KLART en gutt ja" :hilarious: gjett om pappaen var stolt og mente at han slektet på han selv :hilarious::hilarious:
 
Åh, vanskelig spørsmål!
Litt 50/50 her. Fikk jo vite galt kjønn sist og for meg frister det ikke å gjenta det:shy:
Likevel er jeg veldig nysgjerrig. Skulle ønske de kunne garantere at de så rett, men det kan de jo aldri:hilarious:
Nei, jeg må nesten vente til vi kommer til ultralyden og se:D
Hvilken vei tok de feil? Må ha vært en stor overraskelse :wideyed:
 
Hvilken vei tok de feil? Må ha vært en stor overraskelse :wideyed:
Hun sa jente og så viste det seg å være en gutt, vår lille EM:love017
Merket at det føltes som om jeg måtte bli kjent med denne "nye" gutten siden vi hadde forholdt oss til og sett for oss livet med en jente.
For ordens skyld er ikke denne babyen "forsøk nr. 2":hilarious: Kjente jeg hadde lyst på ihvertfall to stykker, og gjerne en av hver, mens jeg var gravid med EM.
 
Hun sa jente og så viste det seg å være en gutt, vår lille EM:love017
Merket at det føltes som om jeg måtte bli kjent med denne "nye" gutten siden vi hadde forholdt oss til og sett for oss livet med en jente.
For ordens skyld er ikke denne babyen "forsøk nr. 2":hilarious: Kjente jeg hadde lyst på ihvertfall to stykker, og gjerne en av hver, mens jeg var gravid med EM.
det må ha vært en omstillingsproses ja! Dere har nå 2 gutter?
 
Vi vil ikke vite, blir som en bonus :)
 
Er alt for nysgjerrig til å ikke vite! :hilarious: Hadde vært kjekt med en gutt, men ser for meg at det blir en bittelillesøster:Heartred Mannen håper sterkt på gutt, men det vikigste er at lille er frisk:Heartred
 
Vi lekte med tanken på å ikke vite med en gang og kanskje ha gender reveal party, men ingen av oss har særlig til tålmodighet med sånt :laughing002 Så vi vil vite med en gang. Typen ønsker seg sterkt en gutt, jeg blir glad uansett så lenge barnet er frisk og fin:joyful:
 
Vi ville ikke vite med våre to første. Har nå en jente og en gutt. Med nr tre, tror vi at vi ikke vil vite da heller. Hvert fall ikke jeg. Mannen min er litt mer gira på å få vite kjønn. Så ikke helt bestemt oss.
 
Jeg leker litt med tanken på å ikke vite , jeg tror det er en magisk følelse å få vite når du får babyen på brystet . Samtidig er jeg egentlig alt for nysgjerrig :p .
 
Jeg vil absolutt vite og mannen min har sagt det samme, heldigvis! Som person er jeg så nysgjerrig og liker å ha kontroll på ting, så tror ikke noe annet er aktuelt :dead:
 
Back
Topp