Ønsker dere å vite kjønn?

Vi ønsker å vite, men klarer dem ikke så vet jeg ikke om vi tar ekstra ul for å sjekke eller ikke :)
Er bare av ren nysgjerrighet:)
 
Vi ønsker å vite kjønnet, mest for nysgjerrigheten sin skyld. Kjekt med tanke på det praktiske også :happy:
 
Vi vil vite det om mulig, på grunn av det praktiske med å vite :)
 
Ja, vil vite kjønn
 
Ja, jeg skal vite kjønnet. Jeg er altfor nyskjerrig til å avstå, og med 3 sjangser på UL så er 0 sjangse for at jeg klarer å avstå alle gangene.
 
Jeg er så usikker på en måte er jeg så nyskjerrig av meg så vet ikke om jeg klarer å vente, men er så redd for at de skal si feil kjønn:nailbiting: Så det kommer vel ann på om nysgjerrigheten overvinner redselen eller omvendt;):):hilarious:
 
Har veldig lyst å ikkje vite, men sambuaren min vil vite. Og rekna med at eg klare å se det på ultralyd uansett :D
 
Med første ville vi ikke vite, og det var magisk når gutten ble lagt på brystet mitt. Med andre ville vi vite for å gjøre det mer konkret for storebror å forholde seg til. Det ble også gutt.
Vi vil nok vite denne gang også, av praktiske årsaker, å nå er det så stort mellomrom mellom de første og denne, så må uansett gå til innkjøp av en del ting.
Mannen min sier det blir gutt igjen. Og det går helt fint, vi er gode på gutter. Men selvfølgelig hadde det vært stas med en jente i familien! Spesielt siden det ikke har kommet jenter på noen av sidene av slekta siden 2008. Og det har kommet en god del barn for å si det sånn.

Men til dere som lurer på om dere vil ha det som overraskelse, KJØR PÅ, prøv det!
Det var såååå spennende, og jeg er glad vi gjorde det!
 
Jeg har en av hver fra før - så jeg kunne nok ha droppet å vite denne gang.
Men siden det er mannens første så vil vi vite :Heartred
 
Ja, vi vil gjerne vite alt som er mulig å få vite om dette barnet i magen. Det spiller ingen rolle hvilket kjønn :)
 
Vi ønsker å vite det. Er alt for nysgjerrige til å la være:)
 
Jepp! Oddsene for at jeg skal klare å si nei eller ikke ville vite det på alle ultralydene er ikke-eksisterende. Bryr ikke oss om kjønn, begge er velkommen
 
Med første ville vi ikke vite, og det var magisk når gutten ble lagt på brystet mitt. Med andre ville vi vite for å gjøre det mer konkret for storebror å forholde seg til. Det ble også gutt.
Vi vil nok vite denne gang også, av praktiske årsaker, å nå er det så stort mellomrom mellom de første og denne, så må uansett gå til innkjøp av en del ting.
Mannen min sier det blir gutt igjen. Og det går helt fint, vi er gode på gutter. Men selvfølgelig hadde det vært stas med en jente i familien! Spesielt siden det ikke har kommet jenter på noen av sidene av slekta siden 2008. Og det har kommet en god del barn for å si det sånn.

Men til dere som lurer på om dere vil ha det som overraskelse, KJØR PÅ, prøv det!
Det var såååå spennende, og jeg er glad vi gjorde det!
Høres veldig fint ut å få oppleve å få det som en overraskelse ved fødsel ♥️ Godt gjort at dere klarte det Jeg er alt for nyskjerrig
 
vi har visst kjønnet med de to første, men vet ikke kjønnet med tredje barnet. Jeg er 99% sikker på at det er en gutt til, hvis nub theoryen stemmer. Hadde lest om den på forhånd, så da var det vanskelig å ikke se selv på tidlig ultralyd. På ordinær ultralyd sa jordmor når jeg skulle se vekk ☺️
 
jeg har veldig lyst å ikke vite denne gangen. Samtidig er det veldig praktisk mtp klær og utstyr og vite, og muligens lettere for søsken å forholde seg til lm de vet kjønn? Usikker her altså.
 
Vil vite. Syns det går mer opp for meg/oss når vi vet kjønn at det er en ekte baby inni magen❤️ Og veldig stas å kunne gå til innkjøp av jente/gutteklær. Magefølelsen sier gutt så vi får se haha
 
Ja jeg vil vite kjønnet, ikke fordi det har noe å si, men mer mtp det praktiske ifht klær osv :) det viktigste er at babyen er frisk :Heartred
 
Back
Topp