Ønsker dere å vite kjønn?♡

Åh, jeg ville så gjerne ikke vite med mini, men mannen ville. Nå som hun blir så stor så funker det ikke å si at det kommer en baby men ikke noe mer som kjønn eller navn :gen045
 
Nei☺ Vi vil ikke vite kjønn Det er litt vanskelig ja, men så herlig når vi får premien i armene våre og får vite om der er ei lita jente eller en liten gutt☺
Åååh, nå frister det å vente og se!
 
Det hadde vært gøy å vente til fødselen med å få vite kjønn, men jeg er alt for nysgjerrig og glad i å planlegge til at jeg kommer til å klare og vente :laughing002
 
Her er det faktisk mannen som ikke vil vite, men jeg som vil. Vi får se hvem som må gi seg til slutt ;)
 
Vi vil vite:) Spent på om det er gutt nr 3 eller om det blir første jenten. Er det lov å si at jeg håper på en jente denne gangen?:nailbiting:
 
Vi vil vite:) Spent på om det er gutt nr 3 eller om det blir første jenten. Er det lov å si at jeg håper på en jente denne gangen?:nailbiting:
Det er lov! Håper egentlig på jente selv :shy: Har en av hver fra før.
 
Vi ønsket ikke å vite det med de 2 første men på 3d ultralyden "avslørte" de seg selv med at de hadde guttetrekk i ansiktet. Det var ikke å ta feil av :love017
Denne gangen er det heller ikke viktig å vite. En gutt nr 3 er så hjertelig velkommen som om det hadde blitt jente. Så får vi se om vi klarer å se det selv på 3d ultralyden.... :love017
 
Vi vil vite:) Spent på om det er gutt nr 3 eller om det blir første jenten. Er det lov å si at jeg håper på en jente denne gangen?:nailbiting:
Jeg har også to gutter og veldig spent på om det er en jente nå :laughing002 :smiley-angelic006
 
Jeg ønsker ikke å vite det i det hele tatt, men gubben vil som bare det... what to do?
Og nei det går ikke at bare han vet det, for han kommer til å si det til alle!
Det er heilt uaktuelt at alle andre enn jeg vet...

Jeg tenker at siden det er jeg som skal ruge og føde så burde mitt ønske veie litt mer ...men der er jeg vel inhabil :smiley-angelic006
 
Jeg kommer nok til å ville vite, men det er fordi at jeg er ganske sikker på at det blir gutt denne gangen også, og fordi at jeg ikke tror at jeg kan bære frem jenter
 
Vil veldig gjerne vite så fort som mulig :Heartbigred Håper jeg får vite på tidlig ul i uke 13(hvis jeg får tul da). Betalte privat ul i uke 13 sist og fikk vite det da:love017
 
Back
Topp