Ønsker dere å vite kjønn?♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her så visste vi ikke kjønnet med nr1, men med de 4 andre ønsket vi å vite❤️ Føler jeg får knyttet meg mye mer til den lille når vi vet kjønnet :love7
 
Hadde vært så enormt spennende å vente helt til fødsel, men jeg så alt for nysgjerrig av meg - så tror nok vi kommer til å vite :love017 Kanskje litt for å lettere knytte oss til den lille også, spesielt for mannen sin del ❤️
 
Jeg hadde ikke greid å ikke vite igjen heller :hilarious:
Skikkelig imponert at du greide i hele tatt :love017 :laughing002 Men med første er det kanskje litt det samme for noen. Mens neste gang håper en gjerne på motsatt kjønn. Men skal innrømme at jeg håper at første skulle være jente. Vi har bare nevøer på begge sider. Og jeg så for meg ei tulle å kle i kjole :love017 Men kom fort over at det skulle bli gutt:happy: Og når han kom ville jeg bare ha akurat han ❤️❤️❤️
 
Jeg klarer ikke å vente! :laughing002:laughing002 Selv om det hadde vært veldig veldig spennende. Men jeg nå liksom neste også. Gjøre klart redet. Hvis det blir gutt trenger vi gutteklær. For jeg solgte og ga bort det meste da nr 2 var jente. Men har masse babyklær til jente :love017
Også tror jeg kommende storesøsken veldig gjerne vil vite.
 
Skikkelig imponert at du greide i hele tatt :love017 :laughing002 Men med første er det kanskje litt det samme for noen. Mens neste gang håper en gjerne på motsatt kjønn. Men skal innrømme at jeg håper at første skulle være jente. Vi har bare nevøer på begge sider. Og jeg så for meg ei tulle å kle i kjole :love017 Men kom fort over at det skulle bli gutt:happy: Og når han kom ville jeg bare ha akurat han ❤️❤️❤️

Var mannen som ikke ville vite og da inngikk vi en deal om å ikke vite kjønn :hilarious: :p Men det skjer ikke igjen, vil vite kjønnet for diverse forberedelser, men også for å kunne knytte meg mer til den lille❤️ Blir spennende å se hvem som skjuler seg i magene våre:love017
 
Ja ❤️ er vår første og tror det blir lettere å knytte seg og forberede seg med å vite :love017

Sånn har det iallefall vært for meg, mye lettere å knytte med til lille i magen når jeg vet❤️
 
Vi har ikke snakket om det enda. Jeg har lyst til å vite denne gangen, men aner ikke hva mannen vil.

Vi visste ikke med første, og det var kjempestas! Hadde følelse på jente, og det stemte. Med nummer to hadde vi bestemt oss for å vite. Jeg hadde følelse på jente og vi begge håpet på en jente til, men fikk vite på TUL i uke 12 at det var gutt. På OUL viste det seg å være jente likevel. Jeg har magefølelse på jente denne gangen også, og håper det stemmer :Heartred
 
Last edited:
Ja absolutt, har selv 6 brødre :hilarious: både første og andre ønsket jeg meg gutt, men håper litt på en jente nå selvom det føles rart og fjernt om det skulle være det!
Så stilig at du ønsket at nr 2 og var gutt når du hadde gutt :D Jeg ønska meg veldig jente når jeg hadde en gutt fra før :laughing002 6 brødre ja!!! Wow, det var mange barn  og mange gutter. Hvor i rekken er du?
 
Vi vil vite og har visst med de to andre og! :) Og om jeg ikke visste det, så hadde jeg funnet det ut likevel. Har hatt ekstaultralyd hver fjerde uke etter uke 25, og guttene har tydelig vist kjønnet sitt for å si det sånn.
 
Så stilig at du ønsket at nr 2 og var gutt når du hadde gutt :D Jeg ønska meg veldig jente når jeg hadde en gutt fra før :laughing002 6 brødre ja!!! Wow, det var mange barn  og mange gutter. Hvor i rekken er du?
Ønsket så gjerne å få to brødre :love7 så kan de to neste være jenter:laughing021
Jeg er barn nr 3:happy:
 
Det frister å vente til barnet blir født og få den overraskelsen, men jeg tviler jeg klarer å vente og vi har to barn på 6 og 8 som har behov for å vite, tenker jeg. Eldste tror jeg egentlig ikke bryr seg noe særlig, men minste som er gutt tror jeg trenger å bli forberedt på hva som kommer.
 
Back
Topp