Ønsker dere å få vite kjønnet?

Vi har opplevd det fint å vite kjønnet i tidligere svangerskap - babyen kommer liksom litt "nærmere". Vil gjerne vite det denne gangen også:happy:
 
Veldig interessant å høre tanker rundt hvorfor/hvorfor ikke syns jeg! Ser argumentene dere kommer med. Samboer her er imidlertid helt klinkeklar på at han ikke vil vite - og jeg ønsker at han skal få viljen sin på akkurat det selv om jeg kanskje er hakket mer nysgjerrig enn han :)
 
Tenker det er sikkert veldig spennende å vente å se til fødsel. Vi klarte ikke å holde oss sist og vil gjerne vite denne gangen også. Sist gikk jeg rundt med en tanke på at det skulle bli jente og tenkte at det ville vært veldig kjipt å evnt bli skuffet når jeg hadde født om det skulle vært gutt. Ikke at jeg ville ha jente mer enn gutt eller motsatt, men hjernen hadde liksom bestemt at jeg skulle tro det ble jente. Så jeg synes det var veldig greit å vite litt på forhånd. Men om man ikke lar seg rive med i tanker og klarer å vente må jo det være kjempe spennende når fødselen er i gang.
 
Ønsker å vite kjønnet:happy: Har følt at jeg kom nærmere babyen i magen da i tidligere svangerskap:happy:
 
Jeg er litt redd for at de tar feil også på ul jeg:hilarious:
At de sier ett kjønn også er det ett annet liksom. Ikke det at det er noe krise det heller, og de har ikke tatt feil begge de to andre gangene jeg har gått gravid, men det kan jo skje :nailbiting::hilarious:
 
Her har me ikkje bestemt oss heilt enda, om me skal veta da eller ikkje. :angelic:
Med dei andre to har me ikkje visst kjønna og har trivst med den beslutningen. Ekstra motivasjon onda fødselen å endelig få helsa på å veta om det e ein gut eller jenta som komme - å om ein har tatt rett eller ikkje. Eg hadde foresten rett følelse på begge to:happy:
Mannen kunne tenkt seg å veta, men har sagt seg villig te å ikkje veta da kvar gong siden eg har hatt ønske om å venta te fødselen - så litt usikker på om eg ska la han få veta da tidlig denne gongen:angelic: min familie har ei greia om ikkje å veta da - men søster mi visste med siste mann og då såg eg kor stas da òg va:hilarious: såe - me får sjå når oul nærme seg:happy090
 
Jeg er alt for nyskjerrig! Så vi må nok få vite det. I tillegg er det veldig praktisk mtp, forberedelser. Litt kjipt med alt gult og hvit xsmile9
 
Jeg vil egentlig vite men syns det hadde vært litt spennende å ikke vite også :wacky: Samboeren vil at vi ikke skal vite :hilarious: Sist gang fikk vi vite det :Heartpink
 
Jeg hadde håpet at jeg skulle vente denne gangen , har en gutt og en jente fra før , så like stas uansett !;) Nå skal det sies at dette er mannens første barn og han SKAL vite, så det skal han få lov til:angelic: (bør vel også nevnes at jeg bare er 10 dpo i dag , og har allerede endret mening selv også, DRITnyskjerrig:hilarious:)
 
Hadde vært litt gøy å ikke vite det men tror ikke jeg klarer å la vær, er for nysgjerrig :p
 
Back
Topp