Ønsker dere å få vite kjønnet?

Mikaela89

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Ønsker dere å få vite om det er jente eller gutt på UL, eller vil dere heller vente og se?

Vi har lyst til å vente, men må nesten bare vente og se om vi klarer å temme nysgjerrigheten :)
 
Vi ønsker å ha det som overraskelse, men spørs om vi klarer å holde oss når vi kommer på UL :p
 
Vi vil vite det hvis jordmor kan se kjønnet:happy:
 
Har ikke helt bestemt meg ennå.
Med nr 1 fikk vi vite. Med nr.2 ville jeg vente, men det første som skjedde når vi startet ul undersøkelsen var at det lyste en liten tisselur imot oss på skjermen :hilarious::hilarious:
Jordmor bare:" Oiii....her var det i allefall ikke en sjenert kar." :p

Det har vært veldig praktisk å vite kjønnet, ogi tillegg er jeg suuuper nyskjerrig;)
Så tipper at vi vil vite, om vi får se det da:happy:
 
Jeg har hele tiden sagt at hvis vi skulle ha barn nr 3 så skal vi ikke vite kjønnet denne siste gangen. Men nå som jeg har blitt gravid vet jeg jaggu ikke om vi klarer å holde oss når vi først er på UL:hilarious:
Er jo sååå nysgjerrig!!:p
 
Har ikke helt bestemt meg ennå.
Med nr 1 fikk vi vite. Med nr.2 ville jeg vente, men det første som skjedde når vi startet ul undersøkelsen var at det lyste en liten tisselur imot oss på skjermen :hilarious::hilarious:
Jordmor bare:" Oiii....her var det i allefall ikke en sjenert kar." :p

Det har vært veldig praktisk å vite kjønnet, ogi tillegg er jeg suuuper nyskjerrig;)
Så tipper at vi vil vite, om vi får se det da:happy:
Forstår godt nysgerrigheten, men hva mener du med at det er praktisk å vite kjønnet? :)
 
Klarer nok ikke å holde oss :Heartpink:Heartblue
Og så blir det greit og finne ut hva vi kan kvitte oss med siden vi har både gutt og jente fra før.
 
For min del kunne vi ventet, men samboeren min vil vite, så da får vi vite det.
 
Hadde vært spennende å vente, men trur ikke æ klarer det, så vi blir nok å vite kjønnet :)
 
Samboeren er fast bestemt på at han skal vite det! Men jeg lurer på om han er på sjøen da, så jeg tror jeg vil vente til han kommer hjem ihvertfall. Pga min fars greie med å ikke vite kjønn, så er det noe i meg som bare vil vente :p
 
Jeg har lyst å vite. Om det ikke vises på ordinær ultralyd blir jeg nok å betale for ekstra også.
 
Forstår godt nysgerrigheten, men hva mener du med at det er praktisk å vite kjønnet? :)

Selv om jeg egentlig ikke bryr meg om farger på klær osv. Så syns jeg innimellom det er stas å kle dem skikkelig guttete. Det har og vil også derfor denne gangen bli praktisk å vite om jeg bare kan gi videre deler av de klærne jeg har tatt vare på fra tidligere, og få tak i noe rooooosa:p
Men det handler nok også om at jeg liker å ha alt klart, liker å ha "kontroll" over situasjonen.:hilarious:

Jeg har også følt en litt annen tilknytning til "magen" når jeg har fått vite kjønnet.
 
Back
Topp