Ønsker deg...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
En riktig god helg!!
Her er ræva planta i sofaen, beina på bordet og mannfolk og barbefri helg.... what to do? :p
Luxus problem.
Jeg kan liksom gjøre alt mulig, men klarer ikke å finne på noe. :hilarious:

Sier som de andre her; godis og film. Kun avslapning hele helga! Kjøpe take away. Det hadde vært latterlig digg [emoji28]

Egenpleie og Netflix! Fuktighetskrem, ansiktsmaske, neglelakk, smågodt, søppelmat... Gå tur hvis du er i form, treff en venninne eller fem? Tenk å ha en hel helg for seg selv! :O

Jeg har også helgen for megselv, sånn mer eller mindre. Er hos mine foreldre nå, skal spise middag her og 4-åringen skal sove her. Mannen jobber. Han kommer jo hjem i natt, men skal jobbe igjen kl 13 i morgen et par timer og kveld/utpå natta. Så kommer gutten hjem søndag formiddag og da skal de i bursdag til en i bhg. Søsteren er i sverige og kjøper smågodt. Satser på Netflix :p og i morgen skal jeg møte to venninner til lunsj :)

Foreløbig har det vært netflix, brus, pizza og litt gele med vaniljesaus :p OG nå titter jeg litt på the voice.
i morgen skal jeg dra meg lenge i senga... og så blir det vel ut å glo litt. De to bestevennene jeg har, jobber jo så klart i morgen, sånn er det med helsevesenarbeiderne.
Men.... sambo kommer jo hjem søndag... jeg bør kanskje prøve å rydde litt her... har latt det flyte litt her :p mitt eget rot, så kan bare skylde på meg selv denne gangen.

Har kun kvelden for meg selv, så her ble det beina på bordet, netflix og mobil :)

God helg :)

Kos deg masse!!
Vi skulle egentlig på hytta i helgen, men siden jeg må møte på sykehuset til sjekk, så ble vi hjemme.

For alenekveld ville jeg funnet meg noe bra på tv eller netflix, noe godt å drikke og bare kost meg.

Og, så ville jeg ligget på tvers i dobbeltsengen :)

Jeg er hjemme alene i helga, og jeg har kost meg med strikketøy og tvserier i hele dag! Blir nok det samme de neste to dagene også, og det helt uten dårlig samvittighet!

Back
Topp