Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
En riktig god helg!!
Her er ræva planta i sofaen, beina på bordet og mannfolk og barbefri helg.... what to do?
Luxus problem.
Jeg kan liksom gjøre alt mulig, men klarer ikke å finne på noe.
Egenpleie og Netflix! Fuktighetskrem, ansiktsmaske, neglelakk, smågodt, søppelmat... Gå tur hvis du er i form, treff en venninne eller fem? Tenk å ha en hel helg for seg selv! :O
Jeg har også helgen for megselv, sånn mer eller mindre. Er hos mine foreldre nå, skal spise middag her og 4-åringen skal sove her. Mannen jobber. Han kommer jo hjem i natt, men skal jobbe igjen kl 13 i morgen et par timer og kveld/utpå natta. Så kommer gutten hjem søndag formiddag og da skal de i bursdag til en i bhg. Søsteren er i sverige og kjøper smågodt. Satser på Netflix og i morgen skal jeg møte to venninner til lunsj
Foreløbig har det vært netflix, brus, pizza og litt gele med vaniljesaus OG nå titter jeg litt på the voice.
i morgen skal jeg dra meg lenge i senga... og så blir det vel ut å glo litt. De to bestevennene jeg har, jobber jo så klart i morgen, sånn er det med helsevesenarbeiderne.
Men.... sambo kommer jo hjem søndag... jeg bør kanskje prøve å rydde litt her... har latt det flyte litt her mitt eget rot, så kan bare skylde på meg selv denne gangen.
Jeg er hjemme alene i helga, og jeg har kost meg med strikketøy og tvserier i hele dag! Blir nok det samme de neste to dagene også, og det helt uten dårlig samvittighet!