Ønsker barn

Vert for første gang på privat ultralyd og 4000kr fattigere. Ville vite tilstanden der nede og fikk vite litt og blitt meir forvirret.
Fikk skylle væske for å sjå etter tette eggledere. Høgre var åpen men venstre var jo usikker på. Kanskje det ikkje gikk nok væske på den siden til å sjå sikkelig? På høgre sider sa ho det var 19 folikkler og pcos? Mens på venstre siden var det ein 6-7cm cyst og endometriose? Forstår ikkje korleis dette kan vere. Hadde vist tykk slimhinne kanskje det var 12mm husker ikkje heilt. Må sjå om eg får papir på dette. Skulle ihvertfall få time på sykehuset for å sjekke venstre siden sikkelig.
Full pakke med andre ord... Håper du får litt mer svar på sykehuset :Heartred

Ein omslagsjakke i kasjmir størrelse nyfødt. Var ein del feil i begynnelsen men eg prøvde å ordne det uten å måtte ta opp igjen. No må Gud bare gi meg ein liten baby som kan bruke klærne. Har allerede laga bukse og begynte på kysen i går kveld.
IMG_20260125_122318_425.jpg

Den grønne var laga av restegarn for ca to år siden. Blå settet og beige buksa i høst og jakken denne måneden. Vil si eg er desperat og litt gal for eg kjøpte nettopp gult garn til garntopia hentesett. :facepalm:
Vist eg er heldig så får eg tvillinger i år siden klær har eg nok av allerede så eg er klar.
:cool05:dance018
IMG_20260125_123215_631~2.jpg

Tusen takk. Håper da for no har eg ein del klær klar. Eg er så deprimerende at eg pakker fødebag med jevne mellomrom til å passe årstiden som babyen ville blitt født i om eg skulle bli gravid den måneden som ein hjemme aleine aktivitet:facepalm::dead:
Så fint og trist på samme tid :Heartred
Nydelig strikk, som en liten en kommer til å kose seg i

Back
Topp