Ønskeliste

Hehe.. Du har vel ikke en oppskrift vel :p

Masse jeg skal lage :p Altfor liten tid :p

Veldig fint teppe da :D
Jo, studerte bildet å prøvde meg frem, å skrev ned. Skal se om jeg finner det igjen ;)

Lurer så fælt på hva jeg skal hekle nå, føre jeg ble gravid så heklet jeg som bare det. Nå har jeg liksom fått hjernteppe :p
 
Min ønskeliste :)

ImageUploadedByBV Forum1400043040.704171.jpg
ImageUploadedByBV Forum1400043048.206292.jpg


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
www.mamma-mia.no :D Kommoden selges dog ikke over nett, bare i butikken dems :/ Har ikke funnet noen andre plasser de har dette enda, så hvis jeg vil ha dette så må jeg belage meg på en kjøretur på ca 7 timer ;)


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Hat dere sett det nye stolsettet til STOKKE? Blir snart tilgjengelig i Norge. De har en film på siden dems.
Synes newborn delen virker bedre enn den "gamle".
Det ønsker jeg meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg likte også den nye bedre :) Den vil jeg ha!
 
Jeg ønsker meg leander vugge :) den er sååå fiin :) noen som har erfaringer med den? :)


Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har brukt leander vuggen til mine 2.med stativ.elsker den.gleder meg til å kunne ta den fram igjen <3
Går jo ann å henge den i taket, men det går vi ikke prøvd

[uote="Rosa, post: 17450778, member: 82919"]Jeg ønsker meg leander vugge :) den er sååå fiin :) noen som har erfaringer med den? :)


Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

I
 
Min ønskeliste:
brio-smile-kombikinderwagen-babyschale-schwarz-neu.jpg

BRIO SMILE 2014, hele settet med bilsete, bag og sittedel. Skal gå for noe funksjonelt og brukbart denne gang.

Stellebord, seng, babygym, vippestol og bilstol til større enn nyfødt har vi. Blir det jente blir det kles-shopping i tillegg, og da skal jeg kjøpe maaaange kjoler :D Strikketøy og slikt får vi av svigers, men så ønsker jeg meg en slik vognpose fra Risa Rosa:
136936-8-1375945636839.jpg

Ellers blir det å kjøpe noen nye klesskap selvfølgelig. Blir det jente så må vi også kjøpe noen jente-vennlige leker, hehe. Siden sambo hadde gutt fra før av og vi fikk en gutt sammen så består lekekassa av mye hardt da det er det som har falt i smak :p

Skal ikke legge skjul på at vi ønsker oss jente! :)
 
Vi har tatt vare på mye etter storesøstrene, som Maxi cosi Cabriofix bilstol:
41roGA44rYL._SL500_AA300_.jpg

Emmaljunga Duo Edge-vogn med Classic understell:
8ace-478d-4c58-b95e-827ffd8437fe.jpg

denne vugga:
87172.jpg

Denne lekegrinda:
park-a-kid-black1.jpg


Men litt nytt må vi ha.
- Sprinkelseng og madrass(har tenkt å kjøpe Gulliver fra Ikea)
gulliver-sprinkelseng__70462_PE185759_S4.JPG

- Tripp Trapp-stol med babysete (har hver sin tripp trapp til storesøstrene, men vil at de skal ha hver sin, slik at de kan fortsette å bruke de i mange år, og kanskje til egne barn i fremtiden)
Tripp%20Trapp%20100521-2679%20Whitewash.jpg
Newborn%20100521-2972%20white.jpg

- Stellekommode. Har ingen anelse hvilken vi skal ha, så tar gjerne i mot tips! (skal ikke ha badebalje, men den må ha skuffer til å ha babytøyet i, og gjerne en topp til stellematta)
- nye klær om det blir en gutt
- Større hus (lov å drømme??:p)
- Jeg skal strikke vognteppe når vi vet kjønnet.
 
Back
Topp