Ønskeliste til Jul

Mabela

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Har dere noen ønskelister til jul? :santa

Kanskje noen også trenger inspirasjon til gavekjøp. Skal selv begynne julegavehandelen til uken.

Selv ønsker meg gavekort på IKEA, masasjebad til bena, ny rettetang og god mat selvfølgelig :D
Kommer nok på mer etterhvert..

Har dere noen ønskelister til jul? :santa

Kanskje noen også trenger inspirasjon til gavekjøp. Skal selv begynne julegavehandelen til uken.

Selv ønsker meg gavekort på IKEA, masasjebad til bena, ny rettetang og god mat selvfølgelig :D
Kommer nok på mer etterhvert..
Gavekort på IKEA var en mega ide!!! Det skal jeg ønske meg også! :P
Ellers ønsker jeg meg overlockmaskin. :P

Gavekort på IKEA var en mega ide!!! Det skal jeg ønske meg også! :p
Ellers ønsker jeg meg overlockmaskin. :p

Ja, ikke sant. Kjøpte hus i fjor og da var det helt perfekt med gavekort på IKEA til div møbler og ting. Nå trenger vi litt til barnerom osv ;)

Hmm ønsker oss kakefat :P ellers har vi vel det vi trenger og håper de bruker penger på gaver til barna i stedet

Ønsker meg ny jerngryte og stekepanne ¨fra Le Creuset- vi pusser opp kjøkkenet nå, så hadde passet fint :)
Også ønsker jeg med sparkstøtting. Det blir stas når snøen legger seg skikkelig.

Ønsker meg ullribbukse fra nøstebarn, og janus ulljoggebukser.
Skihansker
Hodelykt
Penger

Ønsker oss blender, ny håndmikser, eg ønsker meg fletteboka, ny ansiktserie, gjerne behandling!
Vi giftet oss i fjor og fekk det vi samlet på så har ganske mye

Ikke tenkt så langt enda :-p
Mange kjøper kun til ungene og så får vi bare noe småting :) Men hvis jeg har røpet graviditeten til resten av familien da, så kanskje jeg skal ønske oss penger til vogn.

Ønsker oss ingenting spesielt. ... men jeg ønsker meg hushjelp frem til fødselen:-) kanskje jeg får det til jul:-)

En crockpot hadde ikke vært dumt :) En reise hadde jeg heller ikke blitt lei meg for ;) Og litt mere realistiske ønsker hadde vært sokker. Og en mac :D

Ønsker meg en makrolinse til kameraet, ny kameraveske med større plass, garn til ymse strikkeprosjekter, ny telefon og penger/gavekort kommer alltids godt med :)

Marmorfjøler, kompaktkamera, tøfler, hårprodukt ,skjærekniver, fine dynetrekk, duftlys, nye vintersko :)

Jeg har ikke kommet helt så langt. Men gavekort på Ikea var lurt.Sagt isbitmaskin da, for jeg drikker egentlig bare iskaldt vann.Og er passelig lei av å tømme isbitbrett mange ganger til dagen :)

Bæresjal, barnevakt-timer, konsert-billetter (siste to henger sammen, heh), annet baby-utstyr, gavekort :)

Oi, nå kom jeg i julestemning og helt sykelig, på et opphengt nivå, lyst på hjemmelaget kålrotstappe!!!!!

Jeg ønsker meg en ny seng med ny madrass i. :-) Det hadde vært godt for søvn og rygg. :-)

Back
Topp