Ønskeliste til ettårsdagen

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Det nærmer seg brått "vår" måned igjen, så da er jeg nysgjerrig på hva deres små ønsker seg til sin aller første bursdag?

Her har vi skrevet opp Duplo, gåbil fra wheelybug, dukke, leker til badekaret/badebassenget, regntøy, årskort i Mikkelparken, puslespill med biter av tre og penger til sparekontoen. Vi tenkte å ønske oss bhg sekk også, men siden hun ikke staryer før i januar så vil vi ønske oss det og matboks/kopp til jul isteden.
 
Vi skal ønske oss leker tenkte vi, type gåstol, puttekasse, puslespill, bøker, bondegård, duplo, og kanskje pittelitt klær til barnehagen :) trenger noen joggebukser og innesko:)
 
Har laget meg en huskelapp på telefonen slik at jeg kan skrive opp etterhvert jeg kommer på ting.. Er ikke så mye enda.. Sandkasse (om jeg ikke kjøper det før [emoji85]), barnehage sekk, matboks, klær og duplo
 
Har bare bedt til hagefest, få som har svart. Jeg har kjøpt barnehagesekk allerede å gi henne.
 
Har bare bedt til hagefest, få som har svart. Jeg har kjøpt barnehagesekk allerede å gi henne.
Så ufattelig dårlig at ikke folk kan klare å svare, det er en ettårsdag, klart man burde delta! Vi har ikke sendt ut invitasjoner enda, men har gitt signaler om at vi vil feire på selve dagen i år.
 
Så ufattelig dårlig at ikke folk kan klare å svare, det er en ettårsdag, klart man burde delta! Vi har ikke sendt ut invitasjoner enda, men har gitt signaler om at vi vil feire på selve dagen i år.

Har bare bedt til hagefest, få som har svart. Jeg har kjøpt barnehagesekk allerede å gi henne.

Ehm.... har dere planlagt hvem dag allerede? [emoji15][emoji33] jeg er treig skjønner jeg! Vi har sagt d blir en gang iløpet av den uka han fyller mest trolig, kanskje uka etter...
 
Ehm.... har dere planlagt hvem dag allerede? [emoji15][emoji33] jeg er treig skjønner jeg! Vi har sagt d blir en gang iløpet av den uka han fyller mest trolig, kanskje uka etter...
Blir på dagen her, men de fleste er tilreisende så måtte ordne overnatting og sånt :p
 
Så ufattelig dårlig at ikke folk kan klare å svare, det er en ettårsdag, klart man burde delta! Vi har ikke sendt ut invitasjoner enda, men har gitt signaler om at vi vil feire på selve dagen i år.

Ja, vi feirer søndagen før hun fyller. Tenkte det var lettere for de som jobber dagtid, siden bursdagen er på en onsdag. Men ingen ting er en selvfølge her i gården, det å gidde å svare er visst ikke så enkelt. Litt venner med barn og familie er bedt.
 
Ehm.... har dere planlagt hvem dag allerede? [emoji15][emoji33] jeg er treig skjønner jeg! Vi har sagt d blir en gang iløpet av den uka han fyller mest trolig, kanskje uka etter...

Ja, tenkte det var greit siden det er i juli. Vi skal feire søndag 1.juli, hun fyller år 4.juli, og det er en onsdag. Tenkte jo at det var lettere for folk å komme i helgen enn midt i uka. Har allerede safta rabarbrasaft å servere til grillfest. Begynt så smått å planlegge litt her. Håper å samle et kaos av unger med foreldre i hagen. [emoji4]
 
Ja, tenkte det var greit siden det er i juli. Vi skal feire søndag 1.juli, hun fyller år 4.juli, og det er en onsdag. Tenkte jo at det var lettere for folk å komme i helgen enn midt i uka. Har allerede safta rabarbrasaft å servere til grillfest. Begynt så smått å planlegge litt her. Håper åsamle et kaos av unger med foreldre i hagen. [emoji4]
Vi har også 4.juli, men ser ut som vi kommer til å feire på dagen her. Vi har igrunnen ikke organisert noe som helst enda, men siden det er ferietid og alle våre er i nærheten den uka, så feirer vi nok på selve dagen. Kaos med unger i hagen høres kjempekoselig ut!!
 
Bryllupsmiddag? :D

Ja [emoji13] gifta oss i dåpen, skal ha bryllupsmiddag med familie like etter 1årsdagen kun med nærmeste familie, og så skikkelig bondefest dagen etter. Kunne jo hatt en feiring i tillegg til middag ettersom alle er tilstede fra min familie da også :)
 
Ja [emoji13] gifta oss i dåpen, skal ha bryllupsmiddag med familie like etter 1årsdagen kun med nærmeste familie, og så skikkelig bondefest dagen etter. Kunne jo hatt en feiring i tillegg til middag ettersom alle er tilstede fra min familie da også :)
Ja, husker det nå at dere gifta dere da :happy: Så nå blir det ordentlig feiring!! :D
 
Ja, tenkte det var greit siden det er i juli. Vi skal feire søndag 1.juli, hun fyller år 4.juli, og det er en onsdag. Tenkte jo at det var lettere for folk å komme i helgen enn midt i uka. Har allerede safta rabarbrasaft å servere til grillfest. Begynt så smått å planlegge litt her. Håper å samle et kaos av unger med foreldre i hagen. [emoji4]

Så flink du er a jeg blir skikkelig imponert!!
 
Her blir det ikke feiring. Han fyller år 11 juli. Vi flytter til Storbritannia 19 juni :) så vi skal vel bare være sammen og kose oss med litt kake tenker jeg
 
Her blir det ikke feiring. Han fyller år 11 juli. Vi flytter til Storbritannia 19 juni :) så vi skal vel bare være sammen og kose oss med litt kake tenker jeg

Vi snakka om d, vi tar en lik feiring i år :) vi rekker dessverre ikke feiring, men vi 3 markerer dagen sammen med å ta han med for å spise yndlingsmaten hans på restaurant og en is etterpå om det er fint vær :)

Og ja, yndlingsmaten hans er ikke noe jeg lager, her må d ekte italienske kokker til [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Vi snakka om d, vi tar en lik feiring i år :) vi rekker dessverre ikke feiring, men vi 3 markerer dagen sammen med å ta han med for å spise yndlingsmaten hans på restaurant og en is etterpå om det er fint vær :)

Og ja, yndlingsmaten hans er ikke noe jeg lager, her må d ekte italienske kokker til [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Viktigste er å gjøre noe koselig sammen som en familie :)
 
Back
Topp