Ønskeliste til ettårsdagen

Kommer ikke på noe å ønske, har det meste etter de to eldste:p

Vi skal feire nå i juni, både jeg og de to jentene våre hat bursdag i sommer, så blir en feiring av alle før ferien starter!:)
 
Wow..
Vi blir ikke å gjøre noe SÅ stort ut av det.. Blir å ønske ullundertøy : )
 
Kjenner jeg synes det er litt stress å invitere til selskap... Så mange som skal inviteres og sikkert ha en mening om når det passer best. Det eeeer jo i fellesen, så alle kan faktisk ikke komme. Vi gir sånn go'stol til mini i gave :)
 
Vi snakka om d, vi tar en lik feiring i år :) vi rekker dessverre ikke feiring, men vi 3 markerer dagen sammen med å ta han med for å spise yndlingsmaten hans på restaurant og en is etterpå om det er fint vær :)

Og ja, yndlingsmaten hans er ikke noe jeg lager, her må d ekte italienske kokker til [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Og hva er det? Pizza? Pasta? Lasagne? :p
 
Og hva er det? Pizza? Pasta? Lasagne? :p

Haha, du traff du [emoji23][emoji23] han elsker en type pasta med kylling i en fløtetomatsaus! Han satt sist og putta d iherdig inn i munnen, mens han sa «mmmmmmmmm-mmmmmm» i sånn skikkelig takt og vrikket på hele kroppen [emoji23] vi angrer så bittert på at vi ikke filmet d, men vi bare satt og titta og smilte! Alle kelnerne kommenterte appetitten [emoji23]
 
Haha, du traff du [emoji23][emoji23] han elsker en type pasta med kylling i en fløtetomatsaus! Han satt sist og putta d iherdig inn i munnen, mens han sa «mmmmmmmmm-mmmmmm» i sånn skikkelig takt og vrikket på hele kroppen [emoji23] vi angrer så bittert på at vi ikke filmet d, men vi bare satt og titta og smilte! Alle kelnerne kommenterte appetitten [emoji23]
Haha :hilarious: Deilig da :D skjønner godt det blir bursdagsmiddagen!!
 
Back
Topp