ØNSKELISTE hemmelig venn :)

Venter jente. Har en del fra før siden dette er nr 2. Ønsker klær i str 56.
Omslagsbody
Sparkebukse
Sokker
Strømpebukse
 
Venter en lillebror, er ikkje glad i krasjfarger og klær alla polar o pyret ( eller kva da heite ) :)
Ønsker en stilig og søt smokkesnor
Klær fra 68 og oppover , gjerne kappahl , dei har mykje halv pris AV halv pris :p ;) )
 
Jeg ønsker meg:
alt av hjemmestrikket/heklede klær(dersom min hemmelige venn kan strikke/hekle)
strømpebukser
luer
bukser
omslagsbody(langermet)
Vi venter vår første gutt. Ønsker klær i str 56 eller større. :)
Blir glad for alt så det trenger ikke være klær :)
 
Gjerne noe hjemmelaget, eller hva du måtte finne på en koselig baby-butikk eller andre steder. Vi vet ikke hva som kommer så må bli noe fargenøytralt ;)
 
Ønsker meg ikke noe spesielt :) Men om det er hjemmelaget er det bare ekstra koselig :D Jeg venter en gutt :)
 
Jeg ønsker meg ikke noe spesielt, men forrige gang hadde vi litt få strømpebukser/sparkebukser. Ellers er jeg også veldig glad i hjemmelaget! Om det er jente eller gutt finner vi ut den 13. mai, og håper at min hemmelige venn har tid til å vente til det for da ønsker jeg meg i fargene lilla/pudderrosa, beige om det er jente, eller grønn/brun om det er gutt :) Gleder meg til å finne ut! :)
 
Flere som vil legge inn sine ønsker?
 
Jeg får en jente. Blir glad for alt, så det er bare til å være kreativ ;) Noe jeg synes hadde vært veldig kjekt er noen gode råd til den første tiden etter vesla blir født. Dette er nemlig min første.
 
Venter en liten rampe gutt ❤ :)
Ønsker meg bodyer,strømpebukser,sokker,gulpekluter,smikker... Osv! ;) blir glad for ALT :D
Er veldig glad i ull - men må ikke være i ull altså! :) ;)
( i str 50 om det er mulig ;) )
 
Venter gutt og ønsker meg veldig hjemmestrikk (dersom det blir mulig)
Ellers ønsker jeg meg ull til den lille, søte joggebukser eller sparkebukser, luer og kanskje tytter Evt noe til vogna (den er mørkegrå) :)
Liker godt beige, hvitt, brunt, turkis, lyseblå og lysegrønn :)

Ønsker meg også sengetøy 80*100 er vel str på dyna :) et søtt et til en liten prins :)
 
Ønsker noe fint til en liten gutt:) Liker sparkebukser med fot, og i baby blått/grønt.:) Men setter pris på alt....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Ønsker noe fint til en baby;) vet ikke kjønn:)
 
Jeg venter jente og ønsker meg sparke bukse med føtter, joggedress, kjoler, lue, håndkle med hette, men blir glad for alt jeg :)
 
Jeg venter jente, Blir fornøyd med alt rose ting uansett hva :) :)
 
Ønsker;
- hjemmestrikket/heklet klær
- helseteppe
- klær str 56 og oppover (ikke sparkebukser med fot)

Jeg liker godt lilla, rosa,mint grønn og hvit til jente, grønn, brun, turkis og blå til gutt.

Jeg vet fortsatt ikke om det er en jente eller en gutt i magen- skal på 3d ultralyd den 14. mai, så håper å få vite kjønn da.

Oppdaterer så fort jeg vet hva det blir, er det ikke mulig å se kjønnet på ultralyd så ønsker jeg;

- nøytrale pysjer
- sofie sjiraff
- nøytrale bodyer

Vi venter ei lita jente <3 <3
 
Jeg ønsker meg ikke noe spesielt, men forrige gang hadde vi litt få strømpebukser/sparkebukser. Ellers er jeg også veldig glad i hjemmelaget! Om det er jente eller gutt finner vi ut den 13. mai, og håper at min hemmelige venn har tid til å vente til det for da ønsker jeg meg i fargene lilla/pudderrosa, beige om det er jente, eller grønn/brun om det er gutt :) Gleder meg til å finne ut! :)
Vi venter en liten jente <3
 
Back
Topp