ØNSKELISTE hemmelig venn :)

Oboy!

Gift med forumet
Her kan dere skrive inn det dere ønsker dere fra deres hemmelige venn :)
Fint om det BARE blir skrevet ØNSKER og ikke noe mer,så der blir oversiktlig og enkelt for vennen å finne dine ønsker :) :) :)

200kr + frakt.
Siste frist for å sende gaven er 25mai! :)
 
Fine bodyer, strømpebukse, bukse/sparkebukse.
Venter jente. Er ikke så glad i "knæsje"farger...
 
ønsker også fine bodyer, sparkebukse, strømpebukse. Venter jente
 
Fine, nøytrale klær (body, pysj, strømpebukse, etc..).

Vi vet ikke kjønn, derfor nøytrale klær :)
Og gjerne str. 50/56 :)
 
Ønsker VELDIG gjerne hjemmesnekra klær dersom min hemmelige venn kan slik :)
Liker veldig godt pastellfarger, type søte klær. Venter gutt, og er ikke glad i knæsj :)

Eventuelt sparkebukse, body(str 62), strømpebukse(56), tynne sokker, lue :)
Sophie giraffen eller andre kjekke leker..
blir glad for det meste da, så lenge det ikke er knæsj og alt for mye mønster :)
Striper og stjerner er ok :) (litt kresen..?)
 
Ønsker meg langermet bodyer, strømpebukse, pysj, sparkebukse, babyteppe, søte smokker ++ Liker godt pastellfarger og duse farger. Ikke glad i knæsj og veldig mye farger/mønster. Venter jente :)
 
Venter gutt og ønsker meg veldig hjemmestrikk (dersom det blir mulig)
Ellers ønsker jeg meg ull til den lille, søte joggebukser eller sparkebukser, luer og kanskje tytter Evt noe til vogna (den er mørkegrå) :)
Liker godt beige, hvitt, brunt, turkis, lyseblå og lysegrønn :)
 
Jeg ønsker meg veldig hjemmestrikket klær, eller strømpebukser og bodyer i jente farger :D
 
Jeg venter min første jente så det må gjerne være noe jentete :)
Jeg er glad i både mønster og knæsje farger ;) og så er jeg veldig glad i Newbie serien til Kappahl. Min barn har ikke vært så små så må være minst str. 56.
Hjemmelaget er alltid supert :)
Ellers blir vi glad for alt :)
 
ønsker
heimstrikka el annet heimelaga
jente sokker
jente smokker
rosa hekla pledd fra h&m
omslagsbody
sparkebukse
vognpynt
helseteppe i lilla el rosa(gjerne mørk farge)
kjole
vi ønsker klærne i rosa eller lilla
str 56 og oppover
 
Noe fint noe til en liten prins kanskje :)
 
Ønsker fine gutteklær med farger. De skal være veldig guttete :p
Og de skal være fra størrelse 56 og oppover :)
 
Jeg ønsker meg; Hjemmestrikka klær(dersom min hemmelige venn kan strikke), omslagsbody(langarma), strømpebukser, luer og bukser. Liker godt pastellfarger og helst ensfarga( ikke mye mønster, men stjerner og striper går fint). Venter jente. Str 56 på tøyet, men dersom det blir noe hjemmestrikka så kan det gjerne være i str fra 2-3 mnd:) Gleder meg veldig og blir nok glad for det meste så lenge det ikke er masse mønster, svart, brunt, grønt( knasj) eller orange/gul. Er med andre ord veldig kresen:)
 
ønsker hjemmestrikka tøfler/fine sokker/body uten arm, eller selvlagd `stellepose` til bleier o.l. ;)
Strømpebukse i str 56/62 i myk bomull
eller noe annet til baby i nøytrale farger;) hvitnyanser/gul/grønt er fine farger, er ikke så glad i brun/beige :p mønster er morsomt;)
 
Ønsker;
- hjemmestrikket/heklet klær
- helseteppe
- klær str 56 og oppover (ikke sparkebukser med fot)

Jeg liker godt lilla, rosa,mint grønn og hvit til jente, grønn, brun, turkis og blå til gutt.

Jeg vet fortsatt ikke om det er en jente eller en gutt i magen- skal på 3d ultralyd den 14. mai, så håper å få vite kjønn da.

Oppdaterer så fort jeg vet hva det blir, er det ikke mulig å se kjønnet på ultralyd så ønsker jeg;

- nøytrale pysjer
- sofie sjiraff
- nøytrale bodyer
 
Venter jente :) Ønsker sparkebukse, omslagsbody (langermet), leke til vogn, alt av klær er velkomment i grunn. Fra str 62 og oppover. Hvis kjole ikke mindre enn str 74.
Liker veldig godt klær fra name-it.
Liker også godt klær fra polarn o pyret, spesielt de nye mønstrene som har kommet

Min favoritt farge er lilla, men andre farger er også ok :)


BV app
 
Venter gutt, og ønsker meg alt;) men liker ikke sparkebukser/pysjamas MED fot! Hehe.. Helst uten:) i str 56:)
 
Venter ei lita jente :)
-Ønsker meg hjemmestrikka sokker(om mulig)
-Strømpebukse
Ellers ELSKER jeg lilla ;o) hehe
Blir glad for det meste :)
 
Back
Topp