Ønskeliste barselgaver...?

Kanskje

Flørter med forumet
Vi har handlet det meste av det vi føler vi trenger til jenta vår kommer i slutten av april, og familien er i harnisk (jada, jeg overdramatiserer :) ) fordi det ikke er noe igjen som de kan kjøpe til oss:)

Hva ønsker dere dere i barselgaver? Jeg har tenkt:
-Leke til å ha i bilstolen
-uro
-Lammeskinn (både til vogn og seng)
- klær...?

Og der stopper det... Kommer ikke på mer... Og vi har Stoooor familie, og alle vil kjøpe noe:) Forslag?
 
Vi har som deg kjøpt det vi trenger selv. Jeg har vært litt frekk da, og spurt bla foreldrene mine om de vil være med å sponse de litt større tingene vi trenger, som vogn og vugge - så der har vi fått penger på forhånd;) Ellers tenker jeg som deg: leke til bilstol/vippestol, klær i litt større størrelser, babygym, babycall... kommer ikke på noe mer i farta:)
 
Det er jo mange ting som kommer etterhvert. Større klær, babyleker, tallerken, bolle, skje, smekker, søte sko/tøfler osv. Hvis man tenker noen måneder frem så er det jo masse rart :)
 
Noen av tingene jeg har ønska/skal ønske er Den beste boken om meg, dynetrekk til sprinkeldyna, leke til vogn og bilsete, nye vaskekluter, siklesmekker, koseklut/bamse..:) Lurer også på om jeg skal ønske meg en sengekant som kan brukes etterhvert.
 
No ala boken om meg
Babygym (skip hop)
Reiseseng til hytta etterhvert
Flere babytepper
Vognpynt
Leker til bilstol
Uro
Flere sengetøy
Penger inn på babyens konto?

Tror liksom ikke folk spør så mye jrg.. tror nok vi bare får endel klær osv.. mamma og pappa har sponset vogn, og søsknene våre har vi arvet masse fra..
 
Ingen har spurt her, og det gjorde de ikke sist heller. ;) Men gulpekluter og klær er kjekt å få. Fikk stelleveske sist samt helseteppe, kosefille og bilspeil. Bilspeil hadde vi egentlig kjøpt allerede, men den vi fikk var myyyye bedre. :p
 
Du kan jo ønske deg

- smokker
- stelleprodukter
- flasker
- håndklær
- gulpekluter
- tisselaken osv.
- helseteppe
- fotoalbum
- koseklut
- .....
 
Mhmmm, det meste her har jeg allerede... Men kanskje ett sett med skål og tallerken... De pleier å få det til dåpen her, men... :) for et luksusproblem!!!
 
Kanskje du kan ønske deg gavekort på babysvømming hvis dere har det i nærheten. Eller babymassasjekurs, babykino, eller diverse andre ting dere kan gjøre med babyen?
 
.....forresten! Glem det andre jeg sa! Ønsk deg barnevakt!! :)
 
Her venter vi tredjemann og har alt... Så jeg har ønsket meg forbruktsting som bleier,kremer,olje.. Lign... Men kanskje jeg skal ønske meg barnepike ja
 
Back
Topp