Ønskebrev til fødsel

pulsering av navlesnor er bra for babyen. men fikk beskjed sist jeg fødte fikk jeg beskjed om at dette var noe de gjorde med alle etter at det ble kjent at det var bra for mor og barn . Dette var i 2013
 
Vet ikke om det er noe vits. De leser dem jo aldri har kg inntrykk av.
 
Lurer litt på det ja, men mest i forhold til at jeg har et sterkt ønske om at dette skal være en positiv opplevelse for mannen. Han er smålig nervøs nå, og har et sterkt ønske om å bli inkludert i mest mulig - som jeg er veldig enig i :)
 
Nei, kommer ikke til å skrive noe. Regner ikke med å kunne planlegge fødselen, det blir som det blir. Jeg har jo ting jeg ønsker, men tenker å kommunisere det underveis, om det er mulig:

Om det er noen som kan akupunktur når jeg kommer, tar jeg gjerne det i starten. Badekar kommer an på om det er tilgjengelig og hvordan det ser ut. Ellers skal jeg prøve å holde meg på bena så lenge som mulig, og bruke lystgass. Om de vil at jeg skal oppføre meg/puste på den ene eller andre måten, er det fint om de forteller det istedenfor å fortelle hva jeg IKKE skal gjøre ;) Ellers kommer jeg til å fortelle at jeg har medisinsk utdannelse, og at jeg kommer til å forstå det de sier. Var litt kjipt under KS sist, da de brukte veldig mye medisinske termer for å snakke om ting som ikke gikk etter planen, og jeg fikk med meg alt...
 
Back
Topp