Ønskebarn-når håpet om å få en liten setter hele verden på vent

Hvordan gikk det med deg? Kom eggløsningen på rett dag? :nailbiting:
Nei, ble ikke noe positiv eggløsningstest i tide! Ingen tegn til eggløsning etter jeg sluttet å teste heller, så mulig dette blir en megalang syklus. Så herlig at du får innsett på mandag, krysser fingrene for deg :D
 
Nei, ble ikke noe positiv eggløsningstest i tide! Ingen tegn til eggløsning etter jeg sluttet å teste heller, så mulig dette blir en megalang syklus. Så herlig at du får innsett på mandag, krysser fingrene for deg :D

Ånei, så kjedelig. Hadde kjempelamg syklus sist på 39 dager og før påske på 32. Begge etter prøverør som ble avbrutt. Så kjenner meg igjen. Håper den lange gjør sånn at du kan starte opp rett over sommeren :angelic:
 
Ånei, så kjedelig. Hadde kjempelamg syklus sist på 39 dager og før påske på 32. Begge etter prøverør som ble avbrutt. Så kjenner meg igjen. Håper den lange gjør sånn at du kan starte opp rett over sommeren :angelic:
Har hørt det er normalt, så regner egentlig ikke med at jeg rakk det før sommeren. Det er lov å håpe, men prøver å innstille meg på slutten av august. Altfor lenge til :shifty::hilarious:
 
Huff. Har du vært gjennom mange runder uttak /innsett?
Nei, vi har bare hatt ett uttak og innsett. Ingen på frys. Jeg synes ventingen er aller verst, i hvert fall når det er meningsløst å prøve selv i venteperiodene. Du skal ha første innsett nå, sant? :)
 
Nei, vi har bare hatt ett uttak og innsett. Ingen på frys. Jeg synes ventingen er aller verst, i hvert fall når det er meningsløst å prøve selv i venteperiodene. Du skal ha første innsett nå, sant? :)

Ja, har hatt et uttak, der det ikke ble innsett. Avbrutt forsøk. Kun ett egg

Andre uttak endte i totalfrys. Et av de vi skal sette inn nå:angelic:

Ja, ventingen er helt forferdelig :oops:. Men vi får bare håpe at det går bra til slutt :rolleyes:, og at det da er verdt det. Viktig å planlegge noe hyggelig fremover. Ingen garanti for at det går bra for oss heller, selv om det blir innsett :nailbiting:
 
Ja, har hatt et uttak, der det ikke ble innsett. Avbrutt forsøk. Kun ett egg

Andre uttak endte i totalfrys. Et av de vi skal sette inn nå:angelic:

Ja, ventingen er helt forferdelig :oops:. Men vi får bare håpe at det går bra til slutt :rolleyes:, og at det da er verdt det. Viktig å planlegge noe hyggelig fremover. Ingen garanti for at det går bra for oss heller, selv om det blir innsett :nailbiting:
Så spennende! Jeg krysser fingrene for dere :love7 Har dere mange på frys?

Jeg er bare glad det er sommer, ventetiden går mye lettere da. Om jeg måtte vente 2 mnd midt på mørkeste vinteren tror jeg nesten jeg hadde gått på veggen!
 
Så spennende! Jeg krysser fingrene for dere :love7 Har dere mange på frys?

Jeg er bare glad det er sommer, ventetiden går mye lettere da. Om jeg måtte vente 2 mnd midt på mørkeste vinteren tror jeg nesten jeg hadde gått på veggen!

Det skjønner jeg. Man blir litt besatt av hele greia egentlig :nailbiting: tenkt det samme selv om det ikke blir noe av dette. Må prøve å ta en fin sommer uansett utfall.

Vi har 6 blasto på frys, så det er en deilig følelse :angelic:.
 
Det skjønner jeg. Man blir litt besatt av hele greia egentlig :nailbiting: tenkt det samme selv om det ikke blir noe av dette. Må prøve å ta en fin sommer uansett utfall.

Vi har 6 blasto på frys, så det er en deilig følelse :angelic:.
Wow, 6 blast er jo fantastisk :D Mens kom i går kveld her, til min store overraskelse. Tidenes korteste syklus. Så da får vi starte opp nå!
 
Lutinus på gang i dag. Første dose, og flere skal det bli. Sist jeg tok dette holdt det i to dager med tabletter og så ringte de fra Porsgrunn å sa at det ikke var noe egg å sette inn :(

Denne gangen har eggene utviklet seg til blastocyste, og vi har 6 stykker på lur. Likevel er det en litt uggen følelse å gå vente på å få satt inn :wideyed:.

Det skal bli godt når egget er inne, og forhåpentligvis blir det en baby ut av det :dummy1:
 
Nå ruger jeg på en blastocyste :angelic:.. Det måtte bare en til, så håper den holder hele veien :shy:

Jeg håper ikke vi trenger de 5 andre :rolleyes:
 
Nå ruger jeg på en blastocyste :angelic:.. Det måtte bare en til, så håper den holder hele veien :shy:

Jeg håper ikke vi trenger de 5 andre :rolleyes:
Endelig ruger, gratulerer :D Når tenker du å teste?
 
Tenkt litt på neste mandag. Da har det gått en uke siden innsett, og jeg vil være 12 DPO :angelic:. Men i går se. Porsgrunn sier jo 16dager, og det er jo helt sjukt lenge å vente :blackeye:
16 dager er lenge ja! Blir spennende :nailbiting::nailbiting:
 
Ruget i 3 dager. Det stikker litt. Hatt stikking ettermiddagen tirsdag, onsdag og i dag , noe kvalme og har tydd til varmepute på ryggen. Vet at stikkingen kan være Lutinus som tuller med kroppen :facepalm:

Jeg merket jeg ikke har en følelse på ja eller nei denne gangen, trolig pga Lutinusen som lever sitt eget liv :mad:

Har hatt masse sykluser jeg har trodd jeg var gravid uten å være det, så kanskje det nå skjer et lite mirakel :angelic:?
 
Krysser fingrene for deg!!!

Ja, er vel ikke godt å vite når man går på progesteron. For de gir jo graviditetslignende symptomer for mange.

Har Porsgrunn 16 dager for å utelukke kjemisk graviditet?
 
Krysser fingrene for deg!!!

Ja, er vel ikke godt å vite når man går på progesteron. For de gir jo graviditetslignende symptomer for mange.

Har Porsgrunn 16 dager for å utelukke kjemisk graviditet?


Aner ikke hvorfor de sier 16 dager. Jeg fikk faktisk to uker på min lapp, dobbelsjekket den nå, så da tenker nå i allefall jeg at de mener 14 dager :shy: men det er vel for å være sikker på både å utelukke kjemisk eller falsk positiv pga eggløsningssprøyte :nailbiting:
 
Aner ikke hvorfor de sier 16 dager. Jeg fikk faktisk to uker på min lapp, dobbelsjekket den nå, så da tenker nå i allefall jeg at de mener 14 dager :shy: men det er vel for å være sikker på både å utelukke kjemisk eller falsk positiv pga eggløsningssprøyte :nailbiting:
Hvordan går det med deg? :happy:
 
Back
Topp