Ønske om et lite nurk

endelig føler jeg at det er litt framgang i all denne utredningen..typisk min flaks at ting skal gå tregt..men burde vel ha ant det, med tanke på ferie og sommer..
men har endelig fått tak i kjærringa på sykhuse og gubben får innkallelse om 3-4 uker for å sjekke soldatene sine...[:)] så får bare vente å se om det kommer noe.eller om vi må begynne å mase på nytt...
 
i dag fikk endelig sambo innkallelse til å få sjekket svømmerne..endelig..gikk fort bare man fikk tak i rette kjærringa på sykhuset...
 
SÅ HAR JEG FÅTT MEG NY JOBB....[:)]
 
ny blodprøve denne uka..skal å ta blodprøve enten torsdag eller fredag..håper bare ikke at det er samme kjærringa som sist..
etter denne blodprøven har jeg bare en igjen..så håper Tr kommer sånn at jeg får gjort ferdig disse prøvene. så skal sambo få sjekket svømmerne..så en gang i oktober har vi kanskje fått ny time til gyno og kanskje fått vite noe mer..[:)][:)]
 
begynner i ny jobb den 8.september..blir spennende...[:)]
 
godt å se at det går fremover! må du ikke stresse deg opp så du ikke får TR da pia! ja, ikke lenge igjen til han skal skjekkes nå! tiden går ganske fort i grunn!
 
ORIGINAL: dagosi

godt å se at det går fremover! må du ikke stresse deg opp så du ikke får TR da pia! ja, ikke lenge igjen til han skal skjekkes nå! tiden går ganske fort i grunn!

 
hehe...neida..er helt rolig jeg da...har nok å tenke på angående nyjobben...har ikke tid til å tenke på noe annet nå...
 
vært å tatt blodprøve i dag..nr 2 av 3..så endelig snart ferdig..
men fikk sikkelig ondt i armen av kjerringa som stakk i dag...
 
bare en uke til sambo skal få sjekket svømmerne...spent på resultatet av det ja...[8D]
 
så spennede, nå er det jo ikke lenge til siste da! å han får skjekket svømmerne sine! blir bra dette håper jeg! nå vet dere jo snart hva som er årsaken til den lange ventetiden deres, og om dere kan få hjelp!
 
SPOTTING...håper tr kommer sånn at jeg kan få tatt siste blodprøve snart..
 
vurderer å lage oversikt over ppene..men vet ikke om jeg tør..skal se om jeg gjør det så blir Tr helt borte..så tror jeg dropper det..
 
skjønner godt at du vurderer det, greit å ha noe og forholde seg til, å kan bli vanskelig å holde styr på alt nå som du blir å begynne på skikkelig vis med utredning!
 
endelig har vi fått svar på svømmerne til min kjære..
og de var PERFEKTE.[:)][:)] 
ingen ting er bedre enn det da..men nå blir vel jeg satt igang snart..
har en blodprøve igjen og den blir tatt på tirsdag..
så får vi se hva som skjer videre..
 
føler meg litt nærmere en spire da..[:)]
 
fikk brev fra sykhuset i dag..[:)]
har fått time til lap. syns ting har skjedd utrolig kjapt nå..
gleder meg til å få vite hva som er galt...
 
kanskje det blir en 2009 spire på oss..[:)]
 
 
Har akurat selv vært til lap. pga. cyster rundt eggstokker,de borret pasasje men fikk beskjed om at det vil gro sammen igjen etter 1,5 år.
Så vi håper på gaviditet før den tid.
Håper det går bra med dere og at dere klarer det etter lap.det gir ihvertfall større håp[:)]
 
nå er det faktisk bare noen få dager igjen til lap..skal inn på onsdagen (3.desember)
gruer meg dødsmye...det meste til narkosen...og til hvordan formen min kommer til å være etter..
 
spesielt når jeg skal på jobb igjen på fredag...hvordan kommer det til å gå...[&:]
 
men gleder meg til å få det overstått og få vite hvorfor ting er som de er...
 
 
utrulig godt å være hjemme igjen...[:)]
nettopp kommet hjem fra sykhuset, vært gjenna lap...
de hadde fjernet noen cyster...
 
så nå er det bare å vente å se hva som skjer...ifølge gyno har vi 6 mnd på oss[:)]
 
spent på hva som skjer disse dagene framover nå...venter på Tr etter lapen...
har utrolig mye murring i magen..og sikkelige øme pupper...
 
vurderer å ta en test...[&:] sikkelig forvirret,vet ikke helt hvordan syklusen blir nå etter lap, sitter bare å vente på at Tr skal komme...
 
håper da at den ikke kommer..tror det blir testing på onsdag[:)]
 
da var tr kommet..[:'(]
sånn at man kan begynne å regne dager...[:)]
 
fikk time i dag til kontroll på sykhuset..men ikke før den 23.februar...skjønner ikke hvorfor de ansetter flere gyno...
skal høre om det er noe mulighet for å få pergo da...
 
skjønn ingenting av kroppen min lenger..[:'(]
hadd tr sist 5januar og det va første tr etter lapen...
sia den gangen ha eg ikke sett snurten av tr..kroppen min har bare blitt et stort kaos etter lap[&:]
 
etter mine beregninger skulle jeg hatt tr den 2.februar..tok en test 5februar men det var negativ..
tenkte ta en i uka som kommer.
 
håper gyno har et svar til meg den 27.februar.
 
har et stort ønske om å snart ha en spire snart...
 
Back
Topp