Ønske om et lite nurk

maiken83

Forelsket i forumet
                                          
 
Jeg og min kjære har vært sammen siden 20.juni 2002. Begynner å bli lenge nå. Vi møttes gjennom felles venner, bare helt uventet. Vi giftet oss 28.juli 2007 og snart har vi vært gift i 1 år. Utrulig hvor fort tiden går.!!!!!
 
Vi har lenge prøvd å fått vårt eget lille nurk.. Jeg sluttet på pilla etter vårt første år sammen. Men det har aldri “klaffet” . så i 2004 fikk jeg sjekket eggstokkene, og det viste seg at jeg har cyster rundt eggstokkene. Men legen mente det kunne forsvinne av seg selv. Og i den tiden tok vi det ikke så hardt med prøvingen. Men ingen ting skjedde..
Så flyttet vi “hjem” igjen. Og etter vi var blitt gift tenkte vi at NÅ vil vi ha familie forøkelse.
 
Vi tok da kontakt med min fastlege, og ble da henvist til gyno.
På sykehuset ble da tatt en UL og legen sa at alt så normalt ut. Ganske så lettet da ja. Jeg skal da ta 3 blodprøver på 3 mnd på den 22 dag etter første menstrasjonsdag.
 
Så nå venter vi på at min kjære skal få sjekket svømmerne sine..
Så får vi ta ting derfra, etter resultat av svømmerne hans og mine blodprøver.
 
 
 
 
 
 
 
velkommen som dagbokskriver! du har jo gjort den kjempefin, så flink du er!
å gøy at vi kan følge med hverandre her også, å lettere og finne fram i ei dagok enn på brev... men vi må ikke slutte med brevene, for er så koselig å komme inn her å finne brev fra deg på pm.
 
skjønner ikke at d kan være SSSÅÅÅÅÅ lang ventetid for å få sjekket svømmerne til min kjære...
snakket med sykhuset i forje uka...der er d tydlivis en person som sitter med innkallingene og diverse annet...så kunne hende han ikke fikk time før etter sommeren...[:@][:@][:@]
 
 
 
ORIGINAL: dagosi

velkommen som dagbokskriver! du har jo gjort den kjempefin, så flink du er!
å gøy at vi kan følge med hverandre her også, å lettere og finne fram i ei dagok enn på brev... men vi må ikke slutte med brevene, for er så koselig å komme inn her å finne brev fra deg på pm.

 
måtte jo lage den litt fancy..du skulle jo gjøre din så fancy...så da måtte jo jeg også[:D][:D]
 
hehe, ja, vi må jo ha personlige dagbøker, skal jo være ei vi kan se tilbake på med glede over ventetiden vår. dagbøkene våre er sikkert det eneste positive med denne ventetiden fram til man får baby! å da må den jo bli pen [;)]
 
ORIGINAL: dagosi

hehe, ja, vi må jo ha personlige dagbøker, skal jo være ei vi kan se tilbake på med glede over ventetiden vår. dagbøkene våre er sikkert det eneste positive med denne ventetiden fram til man får baby! å da må den jo bli pen [;)]

 
ja er nok d eneste positive..håper vi slipper å vente så altfor lenge[:)]
 

Da ha venninna mi fått ei lita jenta..svir litt..men jeg er utrulig glad på deres vegne..For de har vært igjennom litt av hvert for å få dette nurket…
Men syns det har godt så utrulig fort med de…så da skjønner jeg ikke hvorfor det tar så lang tid med oss

 
men syns fortsatt at alle kundene i butikken er gravide eller går med barnevogn..ett komplott????
 
 
Kjenn eg bi en smule utålmodig…vest ikke TR kommer snart veit eg ikke ka eg ska gjør..kjem jo ingen vei med utredninga vest eg ikke får TR ..samme egentlig når TR kjem..sku jo ha vært på sykhuse å tatt blodprøva..men kjem mg jo ikke dit når ikke ho kjem når ho ska…ha tatt 2 testa men begge negativ, like skuffanes kver gang…
 
En av grunnan te at ho ikke kjem e vel før at eg stessa alt før mye me å få TR..
Får vel regn fastlegen i uka vest TR ikke kjem… ifølge mine beregninge ska TR kom den 2.juli vest syklusn e den samme..men sia TR ha vært borte en mnd no..så bi d jo like spennanes å se om den kjem...[&:]
 
Skjønn heller ikke koffer det ska gå så lang tia før at min kjære får time te å sjekk svømmeran sine..vi vil jo gjerne ha en spire i 2009 da..
 
har du fått TR ennå? har du kontaktet legen din? hva har skjedd denne uka mens jeg har vært borte?
 

Etter mye venting og grubling kom “endelig” TR, da etter en syklus som jeg ikke aner hvor lang var. Kom ut av tellingen…veldig greit å få den, føler meg litt mer “normal”
Så da kan jeg endelig begynne å ta de 3 blodprøvene på sykehuset. Første blodprøve blir tatt 4.august da det sånn ca er 22-24 dager etter første menstrasjonsdag..
 
Ble spådd her i uka..ble spådd gravid i november..får bare vente å se om dama har rett…blir spennende..har ikke så store forhåpninger da…vet ikke helt om jeg tror på spådom…[:)]
 
Skal bli godt å endelig begynne…[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
 
ORIGINAL: dagosi

har du fått TR ennå? har du kontaktet legen din? hva har skjedd denne uka mens jeg har vært borte?

 
ja TR kom den 12.juli..."endelig"....har ikke kontaktet legen for de har ferie...ellers har det ikke skjedd så alt for mye...[:)]
 
ååååååå da får vi jo nesten samtidig da, spørs litt hvem spådame som har rett på meg... blir iallefall rundt oktober-desember om de spådde riktig på meg.hvem spådde deg?
 

Utrulig hvor fort tiden går…tenk nå har vi vært gift i over 1 år (28.juli).
Serverte gubben jordbær med sjokolade og sjampos på kvelden. Tror han ble litt forfjamset…tihi….[:D] Så siden vi har vært gift i et år syns jeg snart det er på tide med en liten familieforøkelse…[:D][:D]
                                         ****************************************
Nå begynner jeg å bli sikkelig amper på Bodø sykehus[:@]…føler at vi ikke kommer noen vei…i dag ringte jeg før 5 gang til de..gud de er treige…gubben skal til bodø for å få sjekket svømmerne sine..men d kan nok ta sin tid ser det ut som..ringt i dag og da var hun som hadde med dette å gjøre på ferie så jeg måtte ringe igjen etter helgen[:'(]..men det som er utrulig at på HELE bodø sykehus sitter det KUN en person med dette..ikke rart det tar tid[:'(][:'(]..føler at vi ikke kommer noen vei men utredningen pga sykehuset. Men er så utrulig glad for at det er kun svømmerne som skal sjekkes der..
 
Så skal jeg å ta min første av 3 blodprøve på mandag. Skal bi gått å endelig få komme i gang..etter å ha hatt en syklus på gudene vet hvor mange dager…skal ta blodprøve på sykehuset for å sjekke om jeg har EL og skal vel også sjekkes en del hormonprøver.
Håper syklusen holder seg nå sånn at jeg blir ferdig med blodprøvene i september.kanskje man kommer litt lenger med utredningen utpå høsten da..[:)][:)]
 
ORIGINAL: *dreamer* 21pp

Vil bare si velkommen som dagbokskriver[:D]
Masse lykke til med utredningen, håper du blir gravid snart

 
såååå koselig at du er innom å ser...[;)]
takk takk...
lykke til selv,håper vi snart får det vi ønsker oss aller mest her i livet..
 
ORIGINAL: maiken83

ORIGINAL: *dreamer* 21pp

Vil bare si velkommen som dagbokskriver[:D]
Masse lykke til med utredningen, håper du blir gravid snart


såååå koselig at du er innom å ser...[;)]
takk takk...
lykke til selv,håper vi snart får det vi ønsker oss aller mest her i livet..


Tusen takk!![:D] Det håper jeg og..
 
ha i dag vært å tadd første blodprøve av 3 stykk. er ferdig med blodprøvene ca i oktober håper jeg.
 
trodde faktisk min siste time var kommet..for det var eksen til min sambo som skulle ta prøven...[:'(]
ikke liker jeg å bli stikket heller...[:'(]
 
hehe, ho er vell bare glad for at det er du som er sammen med ham og ikke henne [:)] hun kan vell ikke være bitter enda nå?!

du må bare tenke på hva som er grunnen til stikkingen, for du vil jo ha barn å noen stikk for å få ønsket oppfylt er jo bedre en å aldri få barn! håper iallefall det blir lettere og lettere for hver gang!
 
ORIGINAL: dagosi

hehe, ho er vell bare glad for at det er du som er sammen med ham og ikke henne [:)] hun kan vell ikke være bitter enda nå?!

du må bare tenke på hva som er grunnen til stikkingen, for du vil jo ha barn å noen stikk for å få ønsket oppfylt er jo bedre en å aldri få barn! håper iallefall det blir lettere og lettere for hver gang!

 
tro det eller ei så er hun faktisk ennå interessert i han...[:@]
hun hadde sagt til han at hadde det ikke vært for at vi var gift og ho hadde type, så kunne det vært de to igjen...[:@][:@][:@]
 
å huff å gru da! før ei bitch! skjønner godt du er glad du overlevde da! men hun kan jo ikke gå å si sånt tøys! høres ut som om hun burde finne seg en ny type som faktisk elsker henne og som hun elsker tilbake, for høres ikke ut som hun elsker fyren hun er sammen med nå, og hvorfaor er de da i lag?
 
Back
Topp