Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
håper mest på jente,da typen ikke vil ha fler enn en han har 3 jenter fra førhan håper mest på gutt vet jeg og vil absolutt ikke vite kjønn..der sliter jeg.vil jo planlegge
Her har jeg faktisk ikke noe ønske om det ene eller andre kjønnet vi har alt til gutt og vi har alt til jente. Kanskje ønsket om etg kjønn blir sterkere etter hvert
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Jeg har nå en av hver, mens sambo har bare vår felles datter. Han ser jo selvfølgelig på sønnen min som sin egen selv om han ikke er den egentlige pappan hans. Så det hadde vært gøy om vi fikk en gutt nå
Hadde vært artig å fått en jente da vi har en gutt fra før og sambo vil stoppe på 2 barn. men spiller ingen rolle hva det blir hadde forsovidt vært veldig praktisk om vi fikk en gutt til mtp alle gutteklær vi har
Har en følelse av at det blir jente. Gjør ikke noe med gutt heller. Har en del veninner med barn på samme alder, de har gutter. Så sånn sett hadde det vært ok.
En gutt til. Har en gutt på 2 år. Selv har jeg en bror og vi har ikke hatt i nærheten like mye glede av hverandre i barndommen, som mannen min og broren hans har hatt
Spiller egentlig ingen rolle, men vi har 2 jenter fra før, så hadde jo vært moro med en gutt... Men mest praktisk med jente siden vi har alt fra før og litt til..
Men det viktigste som du skriver er jo at barnet er friskt, så det spiller egentlig liten rolle..