Ønske for kjønn?

Temari

Flørter med forumet
Legg til side at vi selvsagt alle er først og fremst opptatt av å få et friskt barn. Det er underforstått.

Har noen spesielle ønsker for kjønn?


❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
 
Ønsker en gutt til for storebror sin del. Ellers betyr det lite hva det blir. Har allerede en av hver. :)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
håper mest på jente,da typen ikke vil ha fler enn en:) han har 3 jenter fra før:)han håper mest på gutt vet jeg:) og vil absolutt ikke vite kjønn..der sliter jeg.vil jo planlegge;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ønsker oss jente, både praktisk med alt vi allerede har, og fordi jeg har hatt søstre og kost meg veldig med det.


❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
 
Ingen ønske. Mannen sier han ønsker seg gutt. Og jeg tror det er gutt:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ønsker jente, mest praktisk siden vi allerede har en jente på 5 år fra før. Får brukt opp igjen det meste da :)
 
Her har jeg faktisk ikke noe ønske om det ene eller andre kjønnet :) vi har alt til gutt og vi har alt til jente. Kanskje ønsket om etg kjønn blir sterkere etter hvert :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Jeg har nå en av hver, mens sambo har bare vår felles datter. Han ser jo selvfølgelig på sønnen min som sin egen selv om han ikke er den egentlige pappan hans. Så det hadde vært gøy om vi fikk en gutt nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ønsker mest jente siden vi har gutt, men mest praktisk med gutt for da har vi alt :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Gutt siden vi har gutt fra før [emoji4]


[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️
 
Har gutt fra før så hadde vært kjekt med en lillebror til storebror, men også kjekt med ei jente da vi kun skal ha 2barn!


Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
 
Hadde vært artig å fått en jente da vi har en gutt fra før og sambo vil stoppe på 2 barn. men spiller ingen rolle hva det blir:) hadde forsovidt vært veldig praktisk om vi fikk en gutt til mtp alle gutteklær vi har;)
 
Jeg ønsker meg en jente til, men tror samboer ønsker seg en gutt;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en følelse av at det blir jente. Gjør ikke noe med gutt heller. Har en del veninner med barn på samme alder, de har gutter. Så sånn sett hadde det vært ok.
 
Har tre gutter fra før så hadde vært koselig med ei jente, samtidig er det jo litt stas med fire gutter og ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil ha jente, har en fra før og har så mye fint som nesten ikke ble brukt. Tar det jeg får uansett:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ønsker meg mest en jente denne gangen, for jeg har en gutt fra før. Men blir selvfølgelig glad for en lillebror også!
 
En gutt til. Har en gutt på 2 år. Selv har jeg en bror og vi har ikke hatt i nærheten like mye glede av hverandre i barndommen, som mannen min og broren hans har hatt ;)
 
Spiller egentlig ingen rolle, men vi har 2 jenter fra før, så hadde jo vært moro med en gutt... Men mest praktisk med jente siden vi har alt fra før og litt til.. :D

Men det viktigste som du skriver er jo at barnet er friskt, så det spiller egentlig liten rolle.. :D
 
Vi har en jente fra før så hadde vært kjekt med en gutt også. Blir det to så vil jeg gjerne ha en av hver ;)
 
Back
Topp