Ømme nipler, -gravid? :)

Posato

Flørter med forumet
Hei BV-brukere :smug:

Jeg har googlet litt rundt etter "ømme nipler i 5 dager" nå og lest mye, men samtidig så er jeg veldig interessert i hva du/dere brukere fra dette årstallet tenker om søkeordet mitt og om du/dere har noen tanker/opplevelser o.l du/dere vil dele med meg.

Detaljerte opplysninger:
  • Mensen var fra 6. mai - 10. mai. Neste mens skal komme den 1. juni.
  • Eggløsning var den 18. mai (via en app jeg har som heter Min kalender).
  • Disse datoene har vi hatt oss så langt etter denne månedens mensen.: 15. mai, 16. mai, 18.mai, 20.mai, 22. mai, 23. mai, 25. mai og 27. mai. -Jeg har da unngått å gå på do med engang etter å bli sprutet i. Har heller latt spermen blitt liggende i høna en stund (minst 5-10 min men også hele døgnet, før jeg har gått på do).
  • Siden 24. mai så har jeg hatt veldig ømme nipler. -Jeg kjenner ømheten uten å ta på de, og når jeg kommer nær de med noe (dusjstrålen, at forlovede koser med de, noe skumper i de eller at jeg har et pledd imellom og kommer nær med armen så er det på en måte ubehagelig vondt/ømt uten at det er en stor smerte selvfølgelig).
  • Ømme nipler er noe jeg aldri har så lenge før forventet mensen tidligere, -maks 1 dag med ømme nipler før forventet mens.
  • Hadde en SA 25.desember Ifjord (6uke), og hørt at det er lett å bli fort gravid igjen etter en SA.. Så litt rart at det har gått så lang tid imellom.. :smiley-angry017

Hva tror du at sjansen for at jeg endelig er blitt gravid igjen er? :anyone

NB: Skal forresten kjøpe en test på mandag og teste meg på tirsdag om det er noen som stemmer for at det kan være lurt :smiley-bounce012

Takk på forhånd for mulige tilbakemeldinger dere gir meg :)

Last edited:
Det er jo et godt tegn i alle fall! :)
Ta en test du ;)

Men forsåvidt så er kroppen i stadig endring og. Så.. om du plutselig har fått et nytt pms-symptom, er ikke det rart heller. (Engangstilfeller hender også, uten at det er noe..)

(Bare sier det - så du er forberedt på at det KAN være du får negativ test og mens snart.. Men stemmer for testing!)

Det er jo et godt tegn i alle fall! :)
Ta en test du ;)

Men forsåvidt så er kroppen i stadig endring og. Så.. om du plutselig har fått et nytt pms-symptom, er ikke det rart heller. (Engangstilfeller hender også, uten at det er noe..)

(Bare sier det - så du er forberedt på at det KAN være du får negativ test og mens snart.. Men stemmer for testing!)

Er forberedt på at det kan være negativ test ja, blir like skuffet hver gang jeg har testet meg tidligere i år, men takk for tilbakemelding uansett :smiley-bounce012

Er forberedt på at det kan være negativ test ja, blir like skuffet hver gang jeg har testet meg tidligere i år, men takk for tilbakemelding uansett :smiley-bounce012

Forstår den.. Tenkte bare jeg skulle.. eh.. "cover all grounds". Høres lovende ut, men om ikke, er det tvilsomt bekymringsverdig. :)
Får krysse fingrene for positiv test på mandag /tirsdag ;)

Jeg hadde ikke ømme nippler da jeg testet positivt, så absolutt et godt tegn! :) lykke til!

Ømme nippler har alltid vært et positivt tegn for meg. Jeg har aldri hatt det når jeg ikke er gravid :) Høres lovende ut :)

Jeg fikk syykt ømme nippler en uke før forventet mens og sambo mente det var unormalt for meg og at jeg var gravid - jeg, så hormonell som jeg var begynte å diskutere og motsi han selv om jeg visste at han hadde rett ang ømheten :p viste seg at jeg var gravid, så absolutt godt tegn ! :)

Jeg fikk syykt ømme nippler en uke før forventet mens og sambo mente det var unormalt for meg og at jeg var gravid - jeg, så hormonell som jeg var begynte å diskutere og motsi han selv om jeg visste at han hadde rett ang ømheten :p viste seg at jeg var gravid, så absolutt godt tegn ! :)

Kjenner meg så igjen med det å motsi kjæresten når det gjelder dette :) Godt å høre fra ei som normalt sett ikke har ømme nipler før mensen, at det ble positiv test ^__^

Kjenner meg så igjen med det å motsi kjæresten når det gjelder dette :) Godt å høre fra ei som normalt sett ikke har ømme nipler før mensen, at det ble positiv test ^__^

Hehe! :D bruker å få veldig ømme nippler 2-3 dager før mensen, men aldri fått 1 uke før så det var det typen mente var unormalt for meg siden han vet det ikke bruker å bli ømt før bare få dager før mensen :) får krysse fingre for deg!

Jeg får ømme bryst og nippler fra el til ikm, men nå er jeg 9dpo å brystene er ikke ømme lengre. Men regner med den tanten kommer uansett her. Lei av å kjenne på symptomer, går sånn utover psyken. Så nå får jeg prøve å ikke tenke på det (lettere sagt enn gjort) :D men ja jeg stemmer for test :)

Jeg får ømme bryst og nippler fra el til ikm, men nå er jeg 9dpo å brystene er ikke ømme lengre. Men regner med den tanten kommer uansett her. Lei av å kjenne på symptomer, går sånn utover psyken. Så nå får jeg prøve å ikke tenke på det (lettere sagt enn gjort) :D men ja jeg stemmer for test :)

Føler den, -med å se etter symptomer.. Har gjort det hele tiden fram til forrige måned. Så denne måneden har jeg ikke tenkt så mye på det, tenkte først på det da niplane begynte å bli så ømme og utover flere dager :O .
Så gleder meg til å få kjøpt en test sånn at jeg kan teste meg imorgen :)

Jeg hadde ømme nipler som et av første tegn. Såre og sviende :) så kom det en uke med ømme bryst som gikk over,men niplene vedvarte :)

Back
Topp